Ga naar inhoud

Scanner kopen


Aanbevolen berichten

Alleen is de canon weer niet zo geschikt om boeken te scannen. Doordat de scanner voeding krijgt via de USB-poort is de lichtsterkte van de lamp wat beperkt. De scanner heeft daardoor wat moeite met het scannen van dingen die niet direct op de glasplaat liggen, zoals bv. het midden van een boek. De scab kan hierdoor op die plek wat wazig worden, zodat je het boek echt goed op de scanner moet duwen om een goed resultaat te krijgen.
Link naar reactie
[quote:dc33f172cb="pjcdeboer"]Hallo ,ik ben van plan een scanner te kopen. Waar moet ik op letten bij de aanschaf van een scanner? de resolutie/dpi's etc.etc. ? Kan iemand mij wat resoluties noemen of wat dpi"s b.v.d. Pierre[/quote:dc33f172cb] Kijk [url=http://www.kieskeurig.nl/kieskeurig/kieskeurig.nsf/document/scan]hier[/url] eens rond. Ook veel (gebruikerservaring)info.
Link naar reactie
Kies je voor echte kwaliteit kijk dan [URL=www.microtek.nl/]hier[/URL] eens. Dit is werkelijk top klasse, iets duurder en niet overal zomaar te verkrijgen (bestellen dus) maar "Microtek" rulezz. Kijk vooral eens naar de specs van bijvoorbeeld de [URL=http://www.microtek.nl/Product.php?ThisPage=Scanners&Product=Detail&P_Id=65/]Scanmaker 5600[/URL] :P
Link naar reactie
Ik heb zelf ook de Canon Canoscan N670U. Prima ding. Er zit wel een scharnieren deksel op voor dikkere documenten, maar heb het nooit geprobeerd. Lichtsterkte is inderdaad wat minder dan bij "gewone" scanners. Dit komt omdat er i.p.v. zo'n soort tl buisje in deze scanner ledjes zorgen voor het licht. Bij normaal kleur-scannen is het licht gewoon wit, maar ga je in grijstinten scannen is het licht groen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...