Ga naar inhoud

Problemen met geluid


Aanbevolen berichten

Ik heb een compaq pc met alle software pre-installed. Ik heb de harde schijf geformatteerd en een eigen versie van w98 SE er op gezet. Alles doet wat het moet doenbehalve het geluid. Als ik een muziek-cd in de cd-rom stopt dan is er wel geluid maar als ik geluid van mijn harde schijf wil afspelen (bijv. de windowsgeluiden bij kritieke stops, binnenkomende email etc. maar ook muziek) dan hoor ik niets. Ik kan niet beredeneren wat er aan de hand is en ik weet ook niet hoe ik dit op moet lossen. Kan iemand mij vertellen wat ik moet doen om het op te lossen en wat de mogelijk oorzaak is van dit probleem. Oh ja.. de specificaties van mijn PC (welke geluidskaart e.d.) ben ik kwijt). :cry: Graag een reactie!
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
heb je er geen restore cdrom bij :roll: anders kan je die ipv te laten restoren de cdrom gewoon verkennnen en in de map met drivers de audio drivers instaleren :D en nou ff gek : zit je stekkertje in de goede UITGANG [goed aandrukken] stop een muziek cdrom erin en probeer alle andere IN UIT gangen. is er niet met je speakerset [probeer even ander setje] nog één dan: zit de [voedings]stekker van de speakers aangesloten. dit allemaal omdat je geluidskaart wel werkt op je cdrom speler :-?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...