Ga naar inhoud

mn nieuwe brander werkt niet meer onder ecd5 platinum, help!


Aanbevolen berichten

Ik heb net n nieuwe brander (aopen 40x12x48) alles geinstalleerd (automatisch door xp) maar ik kan niets branden met ecdc, in eerste instantie heb ik mn oude brander (philips) dr uitgehaald (deze wekte wel gewoon goed) en mn nieuwe dr ingezet, ik dacht dan probeer ik recht te branden, dat deed ie dus niet, nou ja, alles dr afgehaald en ecdc5 platinum opnieuw geinstalleerd, maar hij zegt dat r geen ondersteunend station is ofzo, terwijl alles toch gewoon goed is geinstalleerd e.d. Ik kan overigens wel met xp zelf branden (maar dat is but), iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?? bvd, Marco O ja, ik heb ook mn oude brander op n ander systeempje van me geplaatst (ook xp), en die kan daar ook ineens niet meer branden, ik ben echt geen leek, maar hier snap ik toch ff niks van hoor.
Link naar reactie
waarschijnlijk omdat jij (U) niet de L*L bent met een compaq, windows Me, een Sony CRX210 en dus gewoon, of een goed systeem of gewoon mazzel. :lol: :lol: :lol: Greetz bye mike btw, ik heb een sony CDXR210, probeeer dat eens te combineren met Adaptec/Roxio. Overigens: bij dat grote COMPAQ/HP kreeg ik ook geen antwoord, probeer dit, probeer dat, probeer zus, probeer zo. Uiteindelijk, Nero gedownload, geupdated en... Ja hoor, werken. Een driverprobleem dus. Dank U: compaq.nl voor GEEN antwoord/oplossing. Gretez bye mike btw Nero 5 plus de laatste drivers en... ja hoor, writer werkt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...