Ga naar inhoud

Dynalink Modem in XP


Aanbevolen berichten

Ik heb sinds kort Windows XP geinstalleerd. Ik heb het systeem mijn ISDN is128ph kaart laten zoeken. Hij zag dan een netwerkkaart. Vervolgens de CD erin van het modem en de netwerk kaart wordt een ISDN kaart. Het systeem kan dan werken met het modem. Ik kan internetten en mail ophalen. Alleen als ik Girotel 2.1 of 3.0 wil gebruiken moet ik een V120 verbinding opzetten. In windows 98 kreeg ik als ik het modem installeerde twee com poorten 4 en 5 erbij. Die zie ik nu dus niet meer en kan ik hetvolgende niet uitvoeren: - Go to: Start -> Settings -> Control Panel -> Modems - Press Add - Put a mark in the box in front of: “Don’t detect my modem. I will select it from a list” and press Next - Click on “Have Disk…” - Click on “Browse” and go to the folder where the drivers of the ISDN device are located. \drivers\isdn\is64pph\win98 \internal\win98 - Select from the list: “Dynalink (ISDN)Universal 1 64k adapter” - In the next screen the modem has to be configured to “ISDN Comport 1 (COM5)” - Press next to finish the installation Dit komt niet op mijn systeem voor. Hoe kan ik dit oplossen. Het verwijderen van het modem uit de device manager lijst en het opnieuw naar hardware laten zoeken veranderd het niet. Ik weet dat in Win98 er met de installatie die 2 Com poorten er al bij zitten. Ik hoop dat ik hier snel een oplossing voor kan krijgen. Groeten Har
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...