Ga naar inhoud

Sony CRX210 wordt niet herkend door easy CD creator


Aanbevolen berichten

Zo als de titel al aangeeft. Gisteren was mijn CDRW gecrashed dus een nieuwe gescoort bij Mediamarkt (op zondag open). Nu het probleem, ik wil een iso bestand (linux red hat 8.0) branden en daarvoor heb je Easy cd creator van Adaptec nodig. Alleen herkend hij de nieuwe CDRW niet. Ik ben al de halve dag bezig maar zonder bevredigend resultaat. Wie weet hoe ik er voor kan zorgen dat Easy CD creator mijn brandertje weer ziet? Please Greetz bye Mike
Link naar reactie
Daar ben ik weer, ff alles op nieuw , geformateerd, geinstaleerd en het hielp niet. Inmiddels de oudedrive opp aandraden van een vriend, het lensje met een zacht penseeltje schoongemaakt (en natuurlijk de hele rambam opnieuw geinstaleerd). De eerste test op een CDRW verliep goed en de bestanden waren telezen. Ik denk dat ik Easy 5 toch maar aan moet schaffen, de 4 versie ondersteund dus geen snelle writers. Tot zover heeeeeeeeeeeel veel dank. Als ik de Sony netjes aan de praat heb gekregen zet ik hier we hoe het gedaan is en wat er voor nodig was. Voor aller leerinck ent vermaeck. Greetz bye mike
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...