Ga naar inhoud

PC schoonmaken


Aanbevolen berichten

busje ''omgekeerde'' lucht helpt ook altijd perfect... ff naar buiten met de handel, kassie open, busje spuiten, is alleen maar lucht, geen gas ofzo, alles blaast ie er lekker uit, ff de fannetjes eraf halen, en goed doorspuiten, en klaar.... een klein compressortje doet meestal ook wel wonderen hoor.. direct ff het toetsenbord ook meenemen.. zit meestal ook veel rommel tussen :wink:
Link naar reactie
hoevaak hangt er echt vanaf, waar je PCkast staat. staat ie op je bureau, dan kan idd, 1x per jaar wel voldoen.. ik heb hem op een meubeltje vlak op de grond staan, en ik heb van dat hoogpolige tapijt (puur stofnest) nou je wilt niet zien hoen mn cooler eruit zag toen ik hem er laatst afhaalde, ben hele tijd bezig geweest om dat schoon te krijgen :(
Link naar reactie
Ik maak hem zo'n elke 2 maanden even open en zuig dan alle troep er uit. Met een taps toelopend stukje wat precies op de stofzuiger past. Zet hem niet op volle snelheid want dan vliegt alles eruit. Ik heb overigens wel een fan die rechtstreeks op de CP blaast, die neemt wat stof mee naar binnen maar dat scheelt dan ook een graad of 10C.
Link naar reactie
[quote:71cb839e49="bajnok"]Ik maak hem zo'n elke 2 maanden even open en zuig dan alle troep er uit. Met een taps toelopend stukje wat precies op de stofzuiger past. Zet hem niet op volle snelheid want dan vliegt alles eruit. Ik heb overigens wel een fan die rechtstreeks op de CP blaast, die neemt wat stof mee naar binnen maar dat scheelt dan ook een graad of 10C.[/quote:71cb839e49] ff een stukje panty voor het gat plaatsen, of klemmen tussen de fingerguard en de fan houdt alle stof wel tegen
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...