Ga naar inhoud

dringend dringend julp over laptop, alleen vandaag!


Aanbevolen berichten

hey, ja ik ben op zoek naar de pc , en vandaag stond er iets in de krant, ne laptop da ze bij carrefour verkopen, alleen vandaag, en ik wil echt wel graag ne laptop hebben, maar ik weet totaal ni of da die goe is e! ik wil em vooral voor spellekes en downloaden! merk: packard Bell notebook specificaties: AMD duron processor 1,1 Ghz geheugen 128 SDRAM harde schijf 20GB CD-speler- scherm 14" software: anti-virus norton 2002, acrobat reader 5.0, star office 5.2, windows XP LI-ION batterijen high capacity modem- TV out (wa wil da zeggen,) video S3 savage 4 (wat is dit?) 4 USB-poorten en hij kost maar 999 eur. dus ik ben aant twijfelen, maar toch, ik moet ook n,aar de toekomst zien, of ik er dan nog iets mee kan doen?! wat zeggen jullie?
Link naar reactie
Die Duron ondersteunt alle SIMD instructies, behalve SSE2. Dus dat is geen argument. Goedkope laptops zijn nooit geschikt voor spellen, omdat het beeldscherm vaak lage kwaliteit is en de videochip te "basic" is. Ik heb bij Dell zelf een laptop samengesteld, waarbij een eis was dat het apparaat wél redelijk geschikt moest zijn voor spellen. Wat je dan krijgt is een behoorlijk prijzig systeem dat zich niet kan meten met een high-end desktop, maar waar alle spelen wel goed op draaien. Zelfs battlefield op 1024*768!
Link naar reactie
video S3 savage 4 (wat is dit?) Dit is de videokaart, en dit houdt in dat hij totaal niet geschikt is voor spellen. wil je een laptop voor spellen moet je kijken naar eentje met een Mobility Radeon 9000 videokaart. Zie deze review: http://www.rage3d.com/reviews/mobility9000/ En dan nog is het lang niet zo snel als op een desktop pc mogelijk is. Denk niet dat je al veel laptops tegen komt met die videokaart. je komt ze vaker tegen met de voorloper van deze ATI kaart zoals hier: http://www.eynstein.nl/a/2345.html
Link naar reactie
[quote:610b75be1e="Venzent"]Laptops zijn in principe niet zo geschikt voor spelletjes, met name het scherm speelt nog wel eens parten. Een AMD Duron is niet echt geschikt voor de nieuwere spelen, ondersteund te weinig 3D instructies.[/quote:610b75be1e] Achterhaald, ik speel UT2003 op mijn Laptop, ok het is geen GF4 Ti4600 snelheid, maar 1024x768 gaat nog met een speelbare framerate. En het apparaat is goed voor zo'n 3450 3Dmarks (haal 3650 met m'n desktop). Maar voor die Duron met shared memorie geld inderdaad dat je de afdeling nieuwe games kan overslaan. Goeie laptop chips in volgorde van snelheid GeForce2Go (eigenlijk al weer wat traag, maar nog wel redelijk) Mobile Radeon 7500 GeForce4Go Mobile Radeon 9000 als er wat anders staat mag je ervan uit gaan dat gamen niet echt top gaat. Wil je gamen schroef je budget dan maar vast met een 700-800 euro op. Zelf heb ik een ASUS uit de L3 serie, erg mooi en kwalitatief goed apparaat (als ik de behuizing van zo'n Sky of PackerdBell bekijk dan denk ik ja je ziet wel waar je geld gebleven is) voor een fatsoenlijke prijs. Een Dell is natuurlijk ook erg mooi, al was ik voor een vergelijkbare config zo weer 300 euro duurder uit.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...