Ga naar inhoud

Dynalink ISDN fax intern


Aanbevolen berichten

Ik weet niet of dit hier hoort of niet zo niet dan hoor ik dat graag. Het faxen van documenten gaat prima. Nu wil ik ook iets scannen en faxen. Normaliter maak ik een word documenten aan en “print” deze zonder problemen via mijn fax. Nu wil ik een bestaand, JPG, GIF, TIF, BMP enz. mee faxen. Wat ik ook probeer lukt dat niet! Ik heb ook geprobeerd rechtstreeks met mijn faxsoftware te faxen. Dit lukt ook niet. De pagina’s komen blanco aan of met zoveel stippeltjes dat de ontvanger het stuk niet kan lezen. Ik heb ook een “preview” functie bij mijn faxsoftware. Zodra een bericht wordt aangemaakt, zie ik het bericht, inclusief scan, heel eventjes in beeld. Daarna verdwijnt de scan en is de text te zien met blanco pagina’s waar de scan moet staan. PC heeft 256 MB interne geheugen, W98 SE, Word 2000 en RVSCOM-Lite versie 1.61B build 3528. Dynalink ISDN interncard. Kan iemand mij vertellen waarom ik dit probleem heb en hoe ik dit op kan lossen? Bedankt
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...