Ga naar inhoud

Vraagje over netwerk


Aanbevolen berichten

Wij hebben thuis een netwerk. Dit word gedeeld door middel van een router. Ik zal het zo goed mogelijk proberen uit te leggen. De router thuis zit helemaal vol. Er zitten 3 pc's op en 1 laptop die mijn pa vaak mee neemt. Jammer genoeg wil hij deze poort niet ter beschikking stellen want deze gebruikt hij regelmatige voor zijn laptop. Ik zit met 1 poort op de router. Nou hebben wij hier weer een computer bij. Deze wil ik ook graag op het internet hebben zodat mijn zusje dat gechat met de vriendinnen op dat ding kan doen terwijl ik online ga gamen of downloaden. Nou dacht ik aan deze oplossing. Als ik in mijn pc nou een extra netwerk kaart bouw en eentje in die van de andere pc dan kan deze ook in het netwerk. Nou is eigenlijk mijn vraag. Werkt dit ?? zo,ja kunnen wij dan tegelijk online en moet mijn pc perce aan blijven staan (dit zal wel, is ook niet zo erg) Iemand die hulp kan bieden?? Alvast bedankt, Exp
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...