Ga naar inhoud

Problemen met de modem


Aanbevolen berichten

Ik heb een pc om te maken, deze werkt perfect, behalve de modem, deze is correct geinstalleert, zelfs de nieuwste drivers gedownload, maar het wil niet werken, ik hoor 2x een tik, en niets meer, later krijg ik de error dat hij geen kiestoon hoort - Ik heb al 5 verschillende interne modems geprobeerd, maar geen wil werken op DIE computer (wel op andere) - Windows 98 SE is ook vers geinstalleerd - het komische ervan is, dat een serieële EXTERNE modem WEL werkt zonder problemen - de interne modems heb k al op elk PCI slot geprobeerd - heb ook al de nieuwste moederborddrivers geprobeerd Ik weet geen raad meer, weten jullie het misschien? thnkx alvast
Link naar reactie
Ook geen hardware-conflicten, de onboard-poorten heb ik al uitgeschakeld, de lijn werkt perfect, aan de aansluitingen scheelt ook al niks (twas getest met de externe modem he :-)) ik sta voor een raadsel, :-? moet IETS zijn waardoor het niet gaat, heb al verhene alles geprobeerd dat ik weet, iemand nog suggesties? soms ze desnoods eens op :-) kan ik eens zien of er iets is dat ik over het hoofd gezien heb, en klanten kennende snappen dat weer niet, ie was al :evil: :x , maja, t moet bollen he :-), en ik weet niet wat k nog kan doen :oops:
Link naar reactie
Enige dat ik nog kan bedenken is dat je telefoon lijn overbelast is; hoewel het in dat geval vreemd is dat je externe modem het wel doet (maar je interne modem kan een andere belasting zijn dan je externe modem). Probeer eens alles van de telefoonlijn af te halen (fax, telefoons, antwoordapparaat, andere computers) en kijk of het dan werkt. Verder kun je "wacht op kiestoon" uitschakelen en kijken of de rest wel werkt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...