Ga naar inhoud

overschakelen naar een raid systeem ??


Aanbevolen berichten

Hoi, ik zou graag overschakelen naar een raid systeem, wat voor mij inhoud dat ik een nieuwe harde schijf en een controller moet aanschaffen. Gelukkig is de harde schijf nog beschikbaar! ik wil een [color=darkred:68f4d330ba][b:68f4d330ba]raid 1[/b:68f4d330ba][/color:68f4d330ba] systeem, dus de mirror optie. Nu vraag ik me af hoe dat gaat, ik plaats de controller en de harde-schijf. Op de reeds aanwezige hardeschijf staat data, wordt die dan automatisch overgenomen naar de andere schijf ? Of moet ik geheel opnieuw beginnen ?? Alavast bedankt
Link naar reactie
Mirror, als je het goed aanpakt kun je gewoon verder werken met de huidige data, zolang je de huidige harde schijf instelt als hoofdschijf en dat de kleinste harde schijf is. Dan kun je aangeven dat de data op de tweede harde schijf moet worden gekopieerd, als je een controller hebt gaat dat meestal automatisch (vooral bij Fasttrack kaartjes...) Succes ermee, en post effe as je nog vragun hebt
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...