Ga naar inhoud

Pc te Oud voor cd rewriter??? kan dat?


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal :) Een collega van mij heeft een asus cd rewriter gekocht 48x16x48x nu wilde hij hem gaan installeren en startte zijn pc ineens niet meer op, hij heeft totaal geen verstand van computers dus hij weet niet wat hij heeft gedaan en ik ook niet. :-? Dus heeft hij hem weg gebracht bij een computer winkeltje in de buurt bij hem. Hij belde gisteren of hij al klaar was en toen kreeg hij te horen dat het systeem wat hij heeft (3jaar) te oud is voor deze cd rewriter, wordt hij nu genaaid of niet?? ik heb het idee van wel namelijk want ik heb hier namelijk nog nooit van gehoord. :-? Op de doos staan geen systeemeisen overigens. :(
Link naar reactie
Er zijn wel degenlijk minimale systeemeisen verbonden aan branders. Ik geloof dat een 32X brander ongeveer de minimale systeemeisen hebben van 233mhz Het is wel vreemd dat de pc niet meer op zou startten hierdoor. Geef aub ook even de systeemconfiguratie weer op het forum, is wat makkelijker met conclusies trekken. P.S. waarom zou je genaaid worden, de writer is toch al gekocht, je kunt hem toch inruilen....enz...enz..
Link naar reactie
P450, dat riekt zelfs naar oplichting. Ze hebben ontdekt dat ie niets weet van pc's en willen hem een nieuwe verkopen. Laat ze het papier zetten wat ze beweren, brander meenemen en dan vragen of ze het geld van de reparatie teruggeven. Jurisch bestaat er nog steeds zoiets als economische wanprestatie. Of zoals anderen weleens doen : gewoon de hele winkelstraat erbij brullen
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...