Ga naar inhoud

USB pendrive


Aanbevolen berichten

Op verschillende pc's heb ik dezelfde bestanden nodig, en floppy's zijn daarvoor niet toereikend (te grote bestanden). Nu lees ik over zg. usb drives, die me de oplossing lijken. Alleen, er zijn nogal wat merken, zitten daar uitgesproken goede/slechte tussen? En, hoe zit het met de snelheid? Als ik zo'n drive zou kopen, wil ik er zeker van zijn dat je er ook vanaf kunt werken. Daarmee bedoel ik dan dat je bv. een word-file opent vanaf de usb-drive en er dan op gaat zitten werken, af en toe opslaat enz. Bij een diskette gaat dat allemaal nogal traag en zit je telkens te wachten totdat het bestand weer is opgeslagen voordat je verder kunt werken. Dat vind ik dus enorm irritant.
Link naar reactie
Er zit niet veel kwaliteitsverschil in tussen de verschillende merken Goede individuele test is er ooit geweest van de drives van Freecom. dus dat is in elk geval een goede uiteraard gaat het sneller dan schrijven naar een diskette Bij 2000 en XP wordt de drive standaard herkend, bij 98 ofzo...moet eerst eenmalig een driver worden geinstalleerd.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...