Ga naar inhoud

Muis connectie probleem


Aanbevolen berichten

Sinds kort heb ik een probleem met mijn muis en ik vermoed dat het een harware probleem is. Tijdens het opstarten van de PC geeft Windows 98 een melding dat de muis niet gevonden kan worden en start vervolgens door zonder muis. Als ik de muis vervang door een ander lijkt na een volgende PC start de muis wel gevonden te worden maar vervolgens gedraagt de muis aanwijzer zich zeer grillig. Het lukt mij niet om iets te kunnen selecteren. De ene keer lijkt de muis het wel te doen, de volgende keer weer helemaal niet. Ook het terug plaatsen van de oude muis of een derde type muis doet het muisprobleem niet verhelpen. De muis is uitgeprobeerd op een andere PC en gedraagt zich daar zonder problemen zodat ik uitsluit dat de muis zelf de boosdoener is. Op die momenten dat de muis wel gevonden is maar de aanwijzer zich instabiel gedraagt heb ik gepoogd de muis eigenschappen aan te passen maar ook dit helpt niet. De PC heb ik ten einde raad aan een geaard stopcontact geknoopt maar ook dit lost het probleem niet op. De connecter aan het moederboard is niet beschadigt. Wie kan mij helpen bij dit probleem ? Hardware : ---------- Moederboard : Giga_Byte GA-686BXC Harddisk : Maxtor 4,3 GB UDMA CD-ROM : Teac IDE CD-532 E VGA kaart : ATI Xpert 98 8MB RagePro Geluidskaart: Soundblaster 128 Modem : Dynalink 56k intern Toestsenbord: Multi Function Keyboard US Muis : Pilot Mouse Plus :cry: Peter R. Kroon
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...