Ga naar inhoud

Lite-on of Asus brander


Aanbevolen berichten

Ik kan kiezen tussen twee branders van dezelfde prijs. De een is de LTR48125W de ander is de CRW-4816A Voor de asus heb ik een revieuw gevonden en deze specs. The ASUS CRW-4816A delivers cutting edge CD-RW performance with innovative P-CAV (partial constant angular velocity) writing strategy. The result is ultimate reliability and performance for music compilation, data backups and smooth audio playback. And of course, ASUS patented technologies such as FlextraLink™, FlextraSpeed™, DDSS II and AI auto-speed adjustment are also available in this top-quality optical drive to allow 16X/48X re/writing speeds. Product Features Multi-Functions: 48X Write/16X Rewrite/48X Read P-CAV (partial constant angular velocity) Writing Strategy FlextraLink™ Buffer Underrun Errors Prevention Technology FlextraSpeed™ Optimal Writing Speed Adjustment Technology Superior Stability with DDSS II (2nd Generation Double Dynamic Suspension System) Swift Data Recording: Burn a Full 650MB CD in 2 1/2 Minutes High-Speed DAE (Max. 48X) and VCD Data Extraction supported Mt. Rainier Supported Supports Multi-Format and O/S Compatibility Windows XP Logo Certified Plug & Play Supported Vertical and Horizontal (+5o ~ -5o) Mounting Available Unique Dust-Proof and Noise-Control Design Voor de lite-on kon ik niets vinden. Weet iemand welke beter is?
Link naar reactie
Als de asus ook safedisc 2.51 doet dan weet ik bijna zeker dat hij gebaseerd is op de LiteOn. ;) (asus maakt volgens mij helemaal geen branders, hoogstens een ander frontje erop) reviews van de Liteon vind je zeker op www.cdrlabs.com www.cdrinfo.com (rotsite btw) en www.cdfreaks.com. Persoonlijk zou ik toch voor de liteon gaan, ik zie veel meer firmware updates langs komen van liteon branders dan van asus branders, asus doet branders ook maar een beetje bij, terwijl het voor liteon veel belangrijker is.
Link naar reactie
[quote:553c7dc938="sdk"]heb zelf altijd gedacht dat lite-on een onbekend merk was. Terwijl ik Asus van de 3d kaarten als goed merk ken. Ik ken wel plextor als goed merk maar deze zijn meteen weer 100 euro duurder (deze asus en lite-on ware allenei 85 euro) de cache van plextor is 4 mb deze hebben 2 mb, maakt dit veel uit of doen ze het gewoon allebei goed?[/quote:553c7dc938] Liteon is geloof ik nr2 qua meeste cdbranders maken. hoe meer mb hoe beter eigenlijk, hoef je minder snel gebruik te maken van de bufferunderun technology (met welke naam dan ook). Er zijn redelijk wat 40x branders met zelfs 8mb bv die van LG, maar de 48x brander van LG heeft weer 2mb buffer. Dus blijkbaar maakt het niet zoveel uit.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...