Ga naar inhoud

Laptop advies!? aub (Toshiba tegen Laser (Makro)


Aanbevolen berichten

Hoi, Ik ben van plan een laptop te kopen en ben al geruime tijd me in verschillende aanbiedingen te verdiepen. En heb nu twee laptop's op het oog. Want ik wil niet meer besteden aan laptop dan max € 2400,- (daar moet je volgens mij toch wel een goede voor kunnen kopen). 1e laptop: Toshibe Satellite 1900-203 overal te koop voor € 2399,-: -Intel Pentium 4 1.7 GHz, 256 kb cache, 400 MHz Front Side Bus -15" TFT-Beeldscherm -256 mb ddr geheugen -30 Gb HDD -ATI mobility Radeon M6-P VGA controller met 16 mb ddr geheugen + TV out -Floppy dd -8x8x24 cdrw + 8x dvd combo drive -modem -LAN -Stereo Sound System -Li-Ion batterij -2x USB, 1x Ilink (Firewire), 1x Parallel -1x Fast Infrared En de 2e laptop te koop bij Makro voor € 1902,81 incl. BTW: Laser -Pentium 4 2.4 GHz Northwood Processor (is deze processor wel goed?) -512 Kb Cache geheugen -256 MB ddr geheugen -30 GB HDU -Video 8-64 MB regelbaar (is dit wel wat?) -15.1"XGA TFT-scherm -Floppy -dvd/cd-rw/cd-r 8/8/8/24 combo -modem -LAN kaart -2x USB, 1x PCMCIA type III -1x parallel, Lan Jack, 2x audiojacks, PS/2 De vraag is nou welke kan ik het beste kopen (of heeft iemand nog een beter idee wat ik kopen kan)? Ik ben er van plan veel grafische software op te draaien. Ik moet op internet kunnen via mobiel en het zou mooi zijn als er ook TV-OUT op zat. Zelf zit ik te denk aan de Toshiba (vanwege het merk en de videokaart), maar de Laser van de Makro heeft een wel veel snellere processor en daar vertrouw ik videokaart weer niet. Graag reactie alstublieft, Bjorn :lol:
Link naar reactie
Val je voor videokaarten kijk dan uit naar een laptop met een ATI M7 ipv een M6 (de M6 is de mobile Radeon, de M7 de mobile Radeon 7500), de M7 levert een stuk betere prestaties. Zelf haal ik bv 3500 3Dmarks op mijn laptop met deze videokaart. Verder vind ik die Toshiba vrij aan de prijs, je betaalt natuurlijk voor de kwaliteit van Toshiba, maar of je dat dat geld waard is. Zelf heb ik een ASUS L3, erg mooie en snelle laptop (mijne een 1.8Ghz/256MB DDR/32MB M7/DVD) voor 1800 euro. En dat ding bevalt mij uitstekend. Met een Combo Drive en 15" TFT zit je op iets van 2100 euro wat je dus zo'n 300 euro en een betere videokaart oplevert. [url=http://www.degreef.nl/shop/catalog.asp?p=21971]Hier[/url] vind je bv die asus laptops. Tip, koop er een jaar extra pick-up and return bij (maakt niet uit bij welk merk), met een laptop kun je geen garantie genoeg hebben omdat je totaal niks zelf kunt doen. En die Laser zowiezo niet halen, ze hebben uitstel van betaling aangevraagd .....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...