Ga naar inhoud

HP2000c; inktcartridges verlopen???


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, Vandaag een nieuwe zwarte vulling in de printer gedaan aangezien deze leeg was. De drie kleur vullingen waren nog lang niet leeg en die heb ik dus gewoon laten zitten. Zover zo goed. Geen lekkerij of wat dan ook, dus printer aan. Hij gooit er eerst een statuspagina uit met daarop alleen info over de zwarte inkt. Hartstikke vol natuurlijk en dat kon ook niet anders. De info over de andere drie cartridges ontbrak, maar daar zocht ik op dat moment nog niets achter. Vanuit Word een printopdracht gegeven en toen kreeg ik de melding dat mijn printer aandacht nodig had. Cartridges of papier problemen. Aansluitend de mededelingen dat mijn kleurcartridgdes VERLOPEN zijn. Ik denk nog, even er uit halen en weer terug stoppen, maar de mededeling verscheen weer. Gekeken bij de eigenschappen van de printer en daar staat keurig in een overzicht dat mijn kleurcartridges vandaag alle drie als verloopdatum hebben. De zwart heeft een datum in april 2004 staan als verloop datum. Mijn redelijk gevulde kleurcartridges schijn ik niet meer te kunnen gebruiken nu? De printer reageert in ieder geval niet op de opdrachten, omdat de printer van mening is dat de kleurcartridges eerst vervangen moeten worden. Weet iemand een workaround, anders dan nieuwe kleurcartridges gebruiken, zodat de printer alsnog kan printen? Ik kan mij herinneren dat er ooit eens iets gestaan heeft in de CT over dergelijke problemen, kan alleen het juiste nummer niet terugvinden. Het heeft volgens mij iets met een chip in de cartridge te maken, maar hoe dat precies inelkaar steekt weet ik helaas niet meer. Zoals in het onderwerp vermeld, gaat het hier om een HP 2000c printer. Alvast bedankt voor het meedenken, Marc
Link naar reactie
[quote:3c62c3aaf3="marc kl"][quote:3c62c3aaf3="plextor"]zet de datum een jaar terug[/quote:3c62c3aaf3] Op de computer? Gewoon systeemtijd veranderen? marc[/quote:3c62c3aaf3] Ha het werkt!!!! :D Is er misschien ook nog een oplossing zonder met de systeemtijd. -datum te klungelen? Systeemtijd een jaarterug betekent ook dat ik de chronologie kwijt ben in mijn archieven en dat zou ik indien mogelijk toch wel willen voorkomen. marc
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...