Ga naar inhoud

probleem met cd-brander


Aanbevolen berichten

Hoiz...nieuw hier ;) Ik heb een liteon 40x12x48x, gaat lekker ALS die wordt herkend door windows. Eens in, laten we zeggen de 50 keer, dat ik windows reboot wordt die herkend, in de BIOS wordt die wel gewoon altijd herkend.. Op die manier gaat het branden natuurlijk ook niet echt snel, als ik eerst 50 keer moet rebooten. Is hier een oplossing voor? iets dat ik moet downloaden of iets dergelijks? Thanks..
Link naar reactie
Je kunt ook ff de nieuwst aspi drivers downloaden (baat heet niet dan...) je kunt ze vinden op de site van adaptec ik dacht www.adaptec.com, dan bij suport/downloads en dan je OS uitzoekken. Bij SCSI software de derde keuze. of volg de volgende link: http://www.adaptec.com/worldwide/support/driversbycat.html?sess=no&cat=%2fOperating+System%2fMicrosoft+Windows+XP Ik denk dat er een conflict met een driver is. Greetz bye mike
Link naar reactie
yupz, kabels zijn zekers goed aangesloten.. verders staat ie als windows hem niet herkend ook niet in de harwarelijst :s En de laatste aspi drivers...maakt niet uit. Ik wou dus ook maar even de laatste firmware installe, maar jah, da kan niet, want hij wordt niet gevonden in windows.. Ik zoek nog ff verder...thanks voor jullie reacties, meer zijn altijd welkom 8)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...