Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo, Kheb sinds kort het probleem dat mijn PC veel herrie maakt met opstarten. Ik heb dus ff de computerkast opengeschroefd en moest tot de conclusie komen dat de herrie afkomstig was van een klein fannetje op het moederbord... Het fannetje is echter geintegreerd op het moederbord en het ziet er nou niet direct naar uit dat je hem kan vervangen... Iemand een idee hoe ik van die herrie af kan komen? bvd Groeten, Xiero
Link naar reactie
[quote:2723450a91="RW Heuving"]Heb je het idee dat het geluid uit het lagertje komt of zit er veel stof op de fan-blaadjes, waardoor ie een beetje in onbalans draait (zeg maar). Probeer in ieder geval het stof wat er op zit voorzichtig met een wattenstaafje en alcohol (geen bacardi-breezer) te verwijderen.[/quote:2723450a91] Moet je niet doen hoor, Bacardi Breezer, gebruik Heineken is er ideaal voor. :D Zonder dollen, alcohol wat je in de apotheek haalt.
Link naar reactie
Het is idd een klein fannetje op het moederbord, dus niet de CPU fan. Kheb mijn computer ff opengeschroefd en schoongemaakt, maar de herrie blijft. Er staat op het fannetje trouwens de text "Sleeve bearing" kweet niet of iemand daar iets mee kan. Ik heb trouwens een AOPEN AK73 Pro (A) moederbord... Bedankt voor jullie reacties!! Xiero
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...