Ga naar inhoud

HP laserjet series II


Aanbevolen berichten

Voor euro 1 (!) heb ik op een rommelmarkt een HP laserjet II opgedoken. En hij print ook nog prima; natuurlijk is er toch iets mis : het papier loopt prima wanneer het klepje aan de achterzijde open staat zodat het papier er min of meer recht uitloopt. Wanneer ik het klepje sluit zou het papier "teruggebogen" moeten worden om er aan de bovenzijde uit te komen maar dat loopt vast met de melding: "Paper Jam" en dat is dan ook zo. Vragen: - weet iemand wat hieraan te doen valt? - mocht de toner opraken, kun je die dan navullen? ( op internet kosten cartridges voor dit apparaat al gauw meer dan euro 60)
Link naar reactie
[quote:9b70135b6d="GBY"]natuurlijk is er toch iets mis : het papier loopt prima wanneer het klepje aan de achterzijde open staat zodat het papier er min of meer recht uitloopt. Wanneer ik het klepje sluit zou het papier "teruggebogen" moeten worden om er aan de bovenzijde uit te komen maar dat loopt vast met de melding: "Paper Jam" en dat is dan ook zo.[/quote:9b70135b6d] Een dergelijk probleem heb ik met mijn oude Laserjet IIIp. Komt overigens uit een afvalcontainer. Dit wordt veroorzaakt doordat de rubberwieltjes die het papier verplaatsen, te zacht zijn geworden. Op zich is het asje vrij makkelijk te vervangenm als er maar een nieuw exemplaar van te koop was. Ik laat het maar zo, tenzij ik een keer een oplossing zie. Het enige echte probleem wat ik heb, is dat Windows XP en 2000 de printer niet zo goed ondersteunen als Windows 98. Verder zie ik met name bij Windows XP vaak de melding dat ik te weinig printergeheugen heb. In ieder geval is het voor mij vrij wel onmogelijk om documenten met plaatjes en bijvoorbeeld etiketten af te drukken. Die zijn kennelijk te complex. Op mijn homepage heb ik er nog enige informatie over staan: [url=http://home.hccnet.nl/h.vosman/weetjes.htm#HPLaserIIIp]Laser printer problemen[/url]. De toner cartridge is min of meer een standaard, deze is gewoon te vervangen.
Link naar reactie
[quote:4198536722="Wisja"]Navullen van Toners heb ik nog nooit van gehoord lijkt me ook niet zo verstandig....[/quote:4198536722] Mee eens. En wat is 60 euro? Je kan er meer dan 2000 afdrukjes mee maken! En dat weet ik nog niet eens welke type cartridge je gebruikt. Heb je het grotere model nodig, dan kun je er nog meer maken. Welk model II gebruik je? Ik dacht tenminste dat er meerdere modellen bestaan.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...