Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal, Op mijn windows2000 comp. gebruik ik een mustek 1200cu usb scanner. Ook wil ik een canon digital ixus fotocamera via usb aansluiten, maar het probleem is dat deze twee een conflict geven. Wordt de camera later aangesloten dan doet ie het niet omdat de scanner dan al aanstaat. De scanner zit overigens permanent aan de computer en heeft geen aan/uit knop. Nu moet ik iedere keer in hardwareinstellingen een van de twee disabelen en opnieuw de pc opstarten. Is dit op een of andere manier op te lossen? groet, Franklin
Link naar reactie
[quote:7256d65bfa="katrien"]is het misschien mogelijk de scanner niet te laten opstarten bij het starten van de pc? msconfig>opstarten, vinkje weghalen bij de scanner?[/quote:7256d65bfa] Dan moet je alleen wel elke keer als je de camera wilt aansluiten het vinkje zetten en weer opnieuw opstarten. Dat vind ik persoonlijk best omslachtig. Volgens mij kan je dan ook gewoon de stekker van de scanner lostrekken. Dat scheelt je het aanpassen in Msconfig en het opnieuw opstarten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...