anoniem Geplaatst: 23 september 2002 Delen Geplaatst: 23 september 2002 Weet iemand een oplossing (anders dan weggooien) voor een HD met een pre SMART error (A106G3) Het betreft een HD van Fujitsu, MOG3102AT. De schijf is 1,5 jaar geleden gekocht en Fujitsu geeft alleen garantie voor 1 jaar. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 24 september 2002 Je moet je niet blind staren op de geboden garantietijd. In alle redelijkheid lijkt mij, dat na 1,5 jaar een HD bij normaal gebruik niet kapot mag zijn, als die dat al is. En met het Burgelijk Wetboek in de hand kom je ver in gans consumentenland. Want daarin staat beschreven, hoeveel rechten en plichten koper en verkoper hebben. En jij hebt primair te maken met de leverancier, die zich heeft verplicht om jopu een deugdelijk produkt te levern. En laat je niet afschepen, dat jij zelf contact op moet nemen met de importeut of fabrikant. Daartoe verplicht de leverancier zich ook op het moment, dat hij met jou een overeenkomst aangaat, oftewel jou tegen betaling een HD levert. Jan K. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 25 september 2002 Maak je borst maar nat met die Fi-shit-su-schijven. Op de zaak hebben we iets van 35 Deskpro's met deze schijven. Zijn bijna allemaal na 1.5 jaar overleden. Gecondoleerd... :o Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 25 september 2002 Ik ben het wel met Jank eens, het probleem is alleen dat je dan vaak een rechtzaak zou moeten gaan beginnen om je gelijk te krijgen. Fabrikanten gokken erop dat je dit toch niet zal gaan doen. Wanneer 1 op de 5.000 mensen dat wel doet dan hebben ze er toch nog lekker 5.000 uitgespaard. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen