Ga naar inhoud

Harde schijven.. nieuw


Aanbevolen berichten

Mooie HDD he die WD 80GB met 8mb Cache. Draait bij mij ook perfect! 8) Je kunt HDD's benchmarken o.a. met Sisoft Sandra en PCMARK 2002 van Madonion. Maar die zijn synthetisch, zoals je zelf merkt is de real life performance zeer goed en daar gaat het uiteindelijk om. Ook stond er in een recente C!T een testje van snelle HDD's daarbij noemden ze ook een benchmark die zeer betrouwbaar zou zijn maar de naam ervan ben ik vergeten... 8)
Link naar reactie
Ik heb 'm getest met PCMark: Dit was m'n oude beste test: http://service.madonion.com/compare?pcm=582948 En in m'n signature staat de nieuwe.... 1. Mijn HDD-score is van 844 naar 1127 punten gegaan. toename: 283 ofwel 33,53% HDD-performance d'rbij 2. Mijn Geheugen-score van 3738 naar 3906 punten. toename: 168 punten ofwel 4,49% performance verbetering 3. Mijn CPU-score is van 4031 naar 4122 gegaan. Toename: 91 punten ofwel 2,25 % Het is allemaal ietsje verbeterd, maar die harddisk is bijna met 35 % performance omhooggegaan. In overall-performance is het goed te merken die 8 Mb Cache. Geloof dat ik 2 platters heb, schijnt nog sneller te zijn. Er is een serie geweest van 80 0JB met 3 platters van elk 27 Mb en die is langzamer maar geloof niet dat die nog gemaakt worden. Ik heb 'm maar gekocht ivm voor 1 oktober, omdat dan de garantie van 3 naar 1 jaar gaat. In 3DMark heb ik nog niet echt een extra peformance kunnen meten. Voornamelijk merk ik het bij het internetten.. super.. :-) Groet, Aswin
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...