Ga naar inhoud

Branden blijft fout gaan


Aanbevolen berichten

ik heb een A-open cdrw 9240 (4x2x24) En ik kan sicds de herinstallatie van windows geen cd's meer aanmaken (Dus wel kopieren via clonecd). Ik heb al van alles geprobeerd, ik heb de buffer size op 80 mb gezet en dma bij de harde schijf aan gezet. ?Het rare is ook dat ik mijn oude harde schij hoor terwijl de bestanden en nero op de stillere, niewe harde schijf staan. Weet iemand een oplossing?
Link naar reactie
Ik kan idd keizen tussen track at once en dsk at once. Welke moet ik voor muziek cd's gebruiken? Ik heb trouwens RAM Ile om geheugen vrij te maken dus daar kan het ook niet aan liggen. Ik heb gewoon c geformatteerd en win 98SE er terug opgezet. Wat zijn atapi drivers? Ik heb eigenlijk neits gedaan om hem in te stellen omdat windows hem bij de installatie herkende (dit moet wel anders zou ik hem neit kunen gebruiken). Ik heb de kast ook niet ope gehad.
Link naar reactie
Zou of voor Roxio of Nero (liever deze kiezen). Maak een image van je C-schijf. Doe dan een format c: en plemp 98SE er op. Maak weer een image en installeer Nero, en priobeer het. Zet laatste Image terug en probeer Roxio. Ik denk dat je tegen het beruchte probleem van Roxio en Nero tesamen bent gelopen : Oh ja, hun Boot selectors werken ook niet altijd 100 percent.
Link naar reactie
Tis een bekend verschijnsel dat Nero en Roxio op 1 PC niet of niet goed werkt. Nero heeft niet voor niks een proggie waar je moet kiezen tijdens het opstarten van je PC, welk brandproggie moet ik laden. Beste is een keuze te maken, of Roxio of Nero. Brand zelf met volle tevredenheid met Roxio.Verknal nog wel eens een cd, maar die zijn op 1 hand te tellen. 8)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...