Ga naar inhoud

Stekkerdoos die automatisch randapparatuur uitschakelt


Aanbevolen berichten

Is er iemand die mij antwoord kan geven op de volgende vraag? Ik ben op zoek naar een stekkerdoos waar je de computer en randapparatuur op kunt aansluiten (netspanning). Als de computer aangezet wordt dan zorgt de stekkerdoos er automatisch voor dat ook de randapparatuur wordt aangezet (geen handmatige schakelaar). Ik heb ergens informatie gelezen over dit product maar weet niet meer waar.
Link naar reactie
[quote:fb8655d3b3]Dat slaat nergens op. Dan werkt zo'n stekkerdoos met een schakelaar beter, als je die schakelaar om zet gaat alles aan/uit, maar de computer start niet automatisch op. (daar moet nog op de knop worden gedrukt). [/quote:fb8655d3b3] Dit vindt ik nergens op slaan maar dat zal wel aan mij liggen.... Nu weer serieus.... Ik heb 'm niet gekocht, maar zelf gemaakt.... (korte beschrijving) Men neme een netspanningssnoer van een monitor (zo een die je achter in de compu stopt). Hier haal je de stekker die in de monitor vanaf en maakt daar een reguliere stekkerdoos aan. en steekt vervolgens dit geheel weer achter in je pc... Let er alleen op dat je geen hele kermis op die stekkerdoos aansluit... Het werkt bij mij perfect... stekker van de compu in het stopcontact... knoppie van de pc aan... en floep... de rest springt ook aan...
Link naar reactie
[quote="Jubutje). [/quote] Nu weer serieus.... Ik heb 'm niet gekocht, maar zelf gemaakt.... (korte beschrijving) Men neme een netspanningssnoer van een monitor (zo een die je achter in de compu stopt). Hier haal je de stekker die in de monitor vanaf en maakt daar een reguliere stekkerdoos aan. en steekt vervolgens dit geheel weer achter in je pc... Let er alleen op dat je geen hele kermis op die stekkerdoos aansluit... Het werkt bij mij perfect... stekker van de compu in het stopcontact... knoppie van de pc aan... en floep... de rest springt ook aan...[/quote] Bij moderne voedingen kun je niet meer doorlussen; alleen maar een ingang! :oops:
Link naar reactie
[quote:cc7a669998="@l"]Heb zelf ook een P4... zonder die mogelijkheid. Maar wel een leuk idee hoor 8) Komt misschien nog wel een van pas. :wink:[/quote:cc7a669998] Inderdaad leuk. Onlangs een ATX kast met 300W voeding en een losse ATX 350W voeding gekocht. De één zonder die connector en de ander met. Dus ja, gewoon even opletten bij het kopen van een nieuw exemplaar.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...