Ga naar inhoud

Lcd Displays!!


Aanbevolen berichten

ja inderdaad ik bedoel dus van die complete 5,25 dingen ja, maar wie heeft hier voorbeelden van, ik heb er 1 gevonden: [url]http://shop.freezinghardware.nl/index-info.asp?ID=247[/url] Dit is opzich een mooie maar vind hem redelijke duur dat , met die fans hoef van mij allemaal niet gaat mij meer op het display, als niemand andere mooie vind neem ik deze denk ik wel.
Link naar reactie
Dat zijn niet die dingen die op GoT rond gaan (ja ok, digidocs zijn er ook wel), maar ik denk dat het gaat om LCD's waar je zelf allerlei dingen op kan tonen (winamp, cpu status, temperatuur enz). Dat zijn losse LCD's waar je met hobby-en/solderen en een zelf geschreven programma (of van iemand op een forum als bv GoT) allerlei leuke dingen kan doen. Maar denk niet dat veel mensen op dit forum zoiets hebben.
Link naar reactie
ja speedy je heb gelijk meestal is dat het geval dat je zelf in elkaar nmoet solderen enzo maar er is nu wat nieuws waar echt werkelijk alles op en aan zit, ik ga deze zeker te weten kopen en denk dat hij zeker populait wordt neem gauw een kijkje [url]http://www.xxlcases.nl/shop/docs/pd1031664908.htm[/url] Echt een super ding :lol: :lol: :lol:
Link naar reactie
Inderdaad, het is niet alleen een leuk hebbeding maar er zitten ongelofelijk veel mogelijkheden op die eigenlijk allemaal heel handig zijn, en het design ziet er zeker niet verkeerd uit. en de prijs is pittig maar opzich vind ik het meevallen voor een aparaatje was er heel erg mooi uit ziet en je bijn alle mogelijkheden bied die je kan bedenken. Greetz :P
Link naar reactie
[quote:3f7989ad5f="Gilbert"]Ik vind dat zo'n ding pas tot zijn recht komt in je pc als je pc bijv. naast je monitor staat of zo en niet ergens op de grond waar je het toch niet ziet. Dat vind ik toch echt een nadeel :( Ik had dit ding toch ook graag gekocht, maar mijn chieftec staat op de grond :cry:[/quote:3f7989ad5f] Misschien een gat in de markt, als het schermpje onder een hoek van zeg 45 graden geplaats zou kunnen worden. Maar eerlijk is eerlijk, het is mooi met een hoog hebbeding gehalte.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...