Ga naar inhoud

pc die zomaar uitvalt


Aanbevolen berichten

als je praat over je batterij, neem ik haast aan dat het een laptopje is of niet? als je vriend duid op de enige batterij die er in een ''normale'' computer zit, dan bedoeld ie de Cmos batterij, maar als die leeg is, of zo goed als leeg is, dan hoort de computer zich niet zo maar 123 uitteschakelen. probeer eens met een andere batterij in je laptop, of zet hem gewoon eens op een adapter op het lichtnet. doet ie het dan gewoon continu door, dan weet jij wel genoeg of niet :wink:
Link naar reactie
[quote:a93da65e17="webspider"]Misschien... er zijn d8 ik ook pc's die een ingebouwde UPS hebben - maar goed, een laptopje zou toch normaal moeten werken als ie op de netspanning zit - dat heeft niks met de batterij te maken d8 ik :)[/quote:a93da65e17] kijk, je sluit een UPS alleen maar aan, als backup als de stroom uitvalt, het is helemaal niet goed, om gewoon door te werken op de UPS. is alleen maar, zodat je je werk kan opslaan, en kan afsluiten, zonder belangrijke info te verliezen.. en over die netspaning; ik bedoelde dat als ie dan nog uit zou vallen, dat het dan niet de batterij is, maar wat anders. doet ie het op normale spanning gewoon, dan is het dus de batterij..
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...