Ga naar inhoud

HP Scanjet 5300C onder Windows XP Prof. NL


Aanbevolen berichten

Hoi, Ik heb een probleempje met mn scanner sinds geupgrade heb naar windows xp. (schone installatie) Toen ik windows 2000 draaide waren er geen problemen.. Ik heb driver/software versie 3.04 gedownload. Volgens de site is dit de laatste. Ik zal even proberen uit te leggen wat het probleem is: Als ik op de knop druk om te gaan scannen zegt ie "bezig met verwarmen van scanner" (zoiets). Dan gebeurd er niks en zegt ie na een tijdje dat er niks onder de scanner ligt. Dat terwijl hij helemaal nog niet gescand heeft... Als ik hem dan nog een keer laat scannen werkt ie wel. Het is een klein probleem, maar onder windows 2000 deed ie het in één keer. Het liefst zou ik dat onder windows xp ook willen Ik heb al wat geprobeerd wat stond op de site van hp: bij de eigenschappen van de usb hub heb ik het energiebeheer uitgeschakeld. Ik hoop dat er hier iemand is die mij kan helpen. (ik heb de search al gebruikt, maar daar heb ik niks kunnen vinden)
Link naar reactie
De juiste HP drivers voro XP geinstalleerd ? Hoe installeer je USB. Heb je de handeleiding van HP geelzen hoe het moet. Ik heb geen Xp maar dit is vaak een veel voorkoemd probleem. Probeer het volgende : 0. Verwijder de USB aansluiting van de scanner op de pc 1. deinstalleer de Hp drivers die erop zitten, booten daarna. 2. Installeer de HP drivers en asl het goed is vraag ie tijdens het installeren om je Scanner aan te sluiten. 3. sluit hem aan en hij moet het doen. Heb je bij Bill Gates gekeken of er ook USB fixes zijn
Link naar reactie
Ik heb een Dell Inspiron 7000 en mn scanner hangt aan een usb hub. Hardwarematig is er geen probleem lijkt mij, anders zou hij onder windows 2000 ook kuren moeten vertonen... Ik ga het bovenstaande eens proberen. Bedankt, ik hoop dat ik er iets aan heb. [edit] voor het geval mn verhaaltje niet helemaal duidelijk is geweest: ik kan wel scannen onder windows. Hij doet het gewoon. Alleen vertoont ie een beetje rare kuren... ([i:bd8ba2f770]pas na de tweede keer op scannen gedrukt te hebben begint ie daadwerkelijk te scannen[/i:bd8ba2f770])
Link naar reactie
[quote:a6dca263c2="yalhambra"]Ik geloof dat ik een beetje te eigenwijs ben geweest :D, ik heb gewoon niet gedaan wat het installatie programma zei... Nu heb ik hem helemaal volgens de regels geïnstalleerd en ik geloof dat ie het nu gewoon goed doet. :P Eindelijk![/quote:a6dca263c2] Geeft niet hoor, eigenwijs zijn, dit is vaak de oorzaak van USB installaties Een ander woord voor eigenwijs en PC is : RTFM :D :) 8) :lol: :P :wink:
Link naar reactie
[quote:55f932c26c="Bosje"][quote:55f932c26c="yalhambra"]Ik geloof dat ik een beetje te eigenwijs ben geweest :D, ik heb gewoon niet gedaan wat het installatie programma zei... Nu heb ik hem helemaal volgens de regels geïnstalleerd en ik geloof dat ie het nu gewoon goed doet. :P Eindelijk![/quote:55f932c26c] Geeft niet hoor, eigenwijs zijn, dit is vaak de oorzaak van USB installaties Een ander woord voor eigenwijs en PC is : RTFM :D :) 8) :lol: :P :wink:[/quote:55f932c26c] MAAR onder windows 2000 ging mijn manier wel gewoon goed 8)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...