Ga naar inhoud

Belangrijk: E:\ is inaccessable ?????


Aanbevolen berichten

Als je je CD-R-R/W als Floppy wil gebruiken heb je daar speciale Packet writing software voor nodig. Roxio levert bij zijn Easy CD Creator het programma "Direct CD" dat in staat is om CD-R en CD-R/W te gebruiken als floppy van +/- 560 mB het formaat is niet geheel gestandariseerd en als je de CD-R of CDR/W op een andere computer wilt kunnen lezen moet daar een UDF driver voor geïnstalleerd zijn (Windows XP heeft dat standaard). Een tweede optie is het programma "InCD" van Ahead en wordt gelevert bij de retail versie van NERO Burning Rom, maar dit programma is alleen in staat om CD-R/W te gebruiken als floppy en werkt niet met CD-R. Er is inmiddels een standaard afgesproken door de grote fabrikanten van branders het zgn "Mount Reinier" maar dat is nog niet in Windows geïmplementeerd. InCD vanaf v3.37 kan er al wel mee overweg maar alleen sommige van de nieuwste branders ondersteunen het. Dus je zult je voorlopig bij packet writing moeten houden, InCD of DirectCD. Er zullen er overigens nog wel meer zijn maar dit zijn de meest gebruikte. :wink:
Link naar reactie
Wat mij altijd weer verbaasd: [color=darkblue:d33cd62d50][b:d33cd62d50]ik ben een ontzettende leek, maar wil computeren als een pro !.[/b:d33cd62d50][/color:d33cd62d50] Koop eens wat boeken en lees eens een paar maandbladen!. Hebben wij ook moeten doen !. en geef niet gelijk de pc de schuld, want toen ik je verhaal las, wist ik al waar het probleem zat. Lullig als dan aan het eind staat dat het aan de pc ligt. Of koop je ook een vliegticket en eis je dat je dan zelf vliegen mag ?.
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Rumaro, er zat gwoon geen enkele verwijzing naar een eventueel bijgeleverd brandprogramma in de gebruiksaanwijzing. We zijn nu even verder, inmiddels kan ik je melden dat ik Nero heb wat uitstekend werkt, dat er inderdaad in het systeem een slap brandprogje zat wat Drag n drop heette, dat er een standaard brandprocedure van MS inzit die maar een simpel ding kan en als laaste: Ik wil niet computeren als een pro, dat duurt wel even, ik wilde alleen even weten hoe ik dit moest oplossen aangezien ik verwacht dat er bij een COMBODRIVE ook info zit m.b.t. branden da's niet teveel gevraagd. Ik breng elk vrij uur door achter het notebook en lees op mijn reizen elk beschikbaar PC-blad stuk dus ik doe mijn research en zelfstudie wel! ZELF VLIEGEN DOE IK NIET MAAR WAT VLUCHTINFORMATIE IS ZEKER WELKOM! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Link naar reactie
het was ook niet rot bedoelt, maar ik moest het gewoon even kwijt. :D Vandaag ook wer op het werk, vraagt er iemand welk antivirusprogramma hij moest gebruiken. En hoe werkt dat dan en wat moet ik dan installeren en hoe kan ik updaten en hoe......... En je snapt, dat ik er dan af en toe een beetje moe van wordt. Mensen mogen nl ook wel zelf een beetje denken. Als je een auto koopt, kun je ook niet van de verkoper verwachten dat hij je rijles geeft. Maar nogmaals: niet rot bedoelt hoor. :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...