Ga naar inhoud

4in1 driverpack van MSI/via


Aanbevolen berichten

Welke windows gebruik je, als je XP gebruikt hoef je in principe geen nieuwe VIA 4in1 drivers te installeren, tenzij je een Radeon 9700 PRO met AGP 8x hebt 8) Maar de explorer foutmelding riekt naar windows +/- 98 praktijken dus waarschijnlijk is het een kwestie van proberen alle 4in1 drivers te verwijderen en dan een regclean progje gebruiken (zoals te vinden op www.jv16.org) en daarna de nieuwste 4in1 drivers installeren (te vinden op www.viaarena.com). Het mooiste is natuurlijk een clean install van je besturingssysteem. 8) Vertel wat meer over je computer in je volgende reply 8)
Link naar reactie
ik draai onder win ME. De jongste driver is de 4in1443 die ik al geprobeerd heb (van de MSI site , makers van mn moederbord) dmv systeemherstel heb ik het probleem terug kunnen draaien, maar heb dus nog steeds geen dma aan kunnen zetten. Eigenlijk kan ik het wel aan zetten, maar geeft een reactie: hardware is niet geschikt. De schijven zijn modern, ultra ata 66, 7200rpm ibm, een aopen brander 10/24/40 en een samsung dvd speler. mobo=msi6199 met via chipset overigens bedankt voor de reactie
Link naar reactie
Product Overview With its 133MHz Front Side Bus, the VIA Apollo Pro133 chipset optimizes the performance of Intel? Pentium? III, Intel? Celeron™ and VIA C3™ processors while its highly scaleable asynchronous bus design also makes it the ideal solution to fully harness processor FSB speeds of 66/100/133MHz. Through its advanced memory controller architecture, the VIA Apollo Pro133 chipset supports up to 1.5GB of high-speed PC133 SDRAM and VC133 DRAM. These advanced memory technologies provide the bandwidth and performance necessary for even the most demanding Internet and 3D graphics applications at a minimal cost premium over PC100 SDRAM. The AGP2X interface on the VIA Apollo Pro133 chipset ensures vivid 3D graphics and video performance while the ATA 66 interface helps boost system performance by providing a high-speed connection to powerful ATA 66 Hard Disk Drives, delivering maximum sustained data transfer rates of 66MB/sec. het moet kunnen ata66 maar dan moet je wel een flatbedkabel hebben voor ata66>>
Link naar reactie
kan zijn dat je een probleem hebt met installeren van de driver (jaja, open deur...) heb zelf ook eens van dergelijke meldingen gehad met dan nog als toevoeging dat de files "out of date" waren heb toen vbs sp5 geinstalleerd en probleem was voorbij bij mij zat het denk ik in de bestanden om de software van de cd te lezen en vervolgens te installeren!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...