Ga naar inhoud

HP psc 720 (Aldi, nov.2001)


Aanbevolen berichten

L.S., Eind oktober vorig jaar kost ik een HP psc 720 bij Aldi: printen, scannen en kopiëren. Na installatie heeft-ie prima gewerkt, tot een maand of wat geleden. Het probleem is: geef een printopdracht, deze komt in de rij, er komt een foutmelding ("Er is een fout opgetreden bij het schrijven naar DOT4_001, bla-bla-bla, Windows zal het automaitsch opnieuw proberen na 5 seconden; Nogmaals, Annuleren"), waarna de opdracht uit de rij verdwijnt. Als ik de pc opnieuw start, gaat het 1 of 2 keer goed, maar daarna vervalt-ie weer in het bekende gedrag. Herinstallatie van de printersoftware geeft geen oplossing. Iemand een idee? Groet, Ief
Link naar reactie
Schone W98SE install??? Pfff, een hele dag werk (incluus de installs van alle, alle, alle programmatuur). Ik dacht zelf ook aan een windows probleem, driver (dll, o.i.d.) overschreven door later geïnstalleerd programma. Geen virus, want virusscan. Zit er nu aan te denken om toch maar XP te gaan doen. Lijkt dus niet op een standaard HP probleem!?!
Link naar reactie
[quote:e0949d4383="Ief"]Schone W98SE install??? Pfff, een hele dag werk (incluus de installs van alle, alle, alle programmatuur). Ik dacht zelf ook aan een windows probleem, driver (dll, o.i.d.) overschreven door later geïnstalleerd programma. Geen virus, want virusscan. Zit er nu aan te denken om toch maar XP te gaan doen. Lijkt dus niet op een standaard HP probleem!?![/quote:e0949d4383] Zou eerst even kijken of XP die printer wel ondersteund, anders schiet je er geen hout mee op :-)
Link naar reactie
[quote:852f5e22df="Ief"]Schone W98SE install??? Pfff, een hele dag werk (incluus de installs van alle, alle, alle programmatuur). Ik dacht zelf ook aan een windows probleem, driver (dll, o.i.d.) overschreven door later geïnstalleerd programma. Geen virus, want virusscan. Zit er nu aan te denken om toch maar XP te gaan doen. Lijkt dus niet op een standaard HP probleem!?![/quote:852f5e22df] Alsje je virusscanner de hele tijd up to date hebt gehouden, dan kan er weinig fout gaan. Het lijkt mij niet zozeer een typisch HP probleem. Een nieuwe installatie van Windows hoeft niet meteen een hele dag te duren, moet je alleen wel weten hoe je precies moet installeren enzo. Kun je niet een kennis een dag zichzelf bezig laten houden? :) Daarnaast, dat je met XP uit de zorgen zou zijn is ook een illusie; kijk maar naar de topics daarover op een willekeurig forum (als deze)...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...