Ga naar inhoud

wisecom (modem) driver voor winXP bestaat niet???


Aanbevolen berichten

Ik heb me suf gezocht naar een driver waarmee mijn WS-3314JS3G ook onder de sinds eergisteren geinstalleerde XP kan draaien. Google gaf een lijst aan mogelijkheden waardoor je door de bomen het bos niet meer kon zien. Kortom veel verwijzingen maar zonder resultaten of links naar niet bestaande pagina's. Heeft iemand van jullie er een (gevonden)?
Link naar reactie
Helaas pindakaas. Dit werkt ook niet. Overigens is dit ook een oudere modem (33k6). XP installeert hem weliswaar gewoon (mbv bijgeleverde diskette), geeft in apparaatbeheer aan dat het ding correct werkt, maar bij opstarten van bv girotel krijg ik de melding dat de modem niet goed geinstalleerd is. Ik hoop dus dat iemand een driver heeft.
Link naar reactie
tuut tuut tuut.... Ik heb hetzelfde probleem gehad. lag niet aan mijn modem maar aan Giritel. Ik denk dat je waarschijnlijk niet verder hoeft te zoeken... Girotel werkt niet met XP... :evil: En die figuren van Girotel zeggen ook dat er geen update komt zodat dat wel zou kunnen. De bedoeling van de postbank schijnt te zijn dat Girotel weer verdwijnt. Maar probeer je modem eens met een andere toepassing, bijvoorbeeld de telefoonkiezer...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...