Ga naar inhoud

CD-ROMDRIVE has a "bad block"???


Aanbevolen berichten

Met dank aan degenen op dit board die mij hielpen met het verkrijgen van informatie over de winkel met de laagste prijzen in laptops, ik heb een NIEUWE! IK BEN IN HET GELUKKIGE BEZIT VAN EEN tOSHIBA SATELLITE 1900-203, GEKOCHT VOOR 2300 INCL BTW, DA'S RUIM 400 EURO ONDER DE REGULIERE PRIJS!!! :D :D :D Toch wat problemen, zoals deze: Ik heb WMP 9 gedownload. Eerst wilde hij alle gecopieerde schijfjes niet meer afspelen maar na wat gerommel lukte het wel. Nu wil DivX WEL films afspelen maar NIET vooruit spoelen. Ik krijg een stilstaand beeld en even later de melding dat mijn virtual memory niet genoeg is!!! Met een 1,7ghz processor en 256mb DDR lijkt me dit wel het geval. Ook zijn mijn gecopieerde games ineens niet meer te installeren; setup stopt na een kwart van het totaal en dan staat er een of andere error. In het foutenregister staat dat mijn CDROM-DRIVE een "bad block" heeft, elke keer als ik een poging doe zo'n spel te installerem. En dat met een nieuwe laptop! Is dit alles WMP-9 zijn schuld? Hoe kan ik dat kreng dan de-installeren en mijn 'oude' weer terugtoveren? Aub help! :roll:
Link naar reactie
[quote:6ea73c58f2="Toshiba707"]Dank je. Ik dacht al dat het formatteren wordt, want mijn CD-ROMdrive krijgt van allerlei kuren (zie mijn andere vraag in dit forum over E:\ is inaccessable) Ik heb XP voorgeinstalleerd gekregen op de laptop en ik heb ook een recoveryschijf dus dat wordt weer een paar uurtjes klooien.... :cry:[/quote:6ea73c58f2] Recoverycd moet binnen 10-15 minuten erop zitten hoor. Maar kijk ook naar het systeemherstel van windows xp. Je kan hem terug laten gaan naar de datum voordat je wpm9 installeerde. Je andere topic heb ik gezien, een mede froummer heeft al en geod ntwoord gegeven. Welke brander software hebbn ze geinstalleerd ? Ik gok op Nero. Dan moet je een cd-rw eenmalig formateren met incd en dan kan je hem als grote floppy gaan gebruiken
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...