Ga naar inhoud

Laserjet 4plus


Aanbevolen berichten

Heb vorige week een hp laserjet 4plus gekocht. Heb het parallel aangesloten via de printerkabel die ik daarvoor heb gebruikt voor mijn inkjetprinter. Windows 98 herkende het apparaat direct en ook de zelftest ging via windows 98 uitstekend. Als ik nu de printer wil gebruiken, dan gaat de tekst via bijvoorbeel Word goed zolang er maar geen grafische elementen in zijn verwerkt. Dus een foto via een fotprogramma maar ok via Word is niet mogelijk. De melding die ik op het schermpje krijg is: 22 fout I/O conf Ik sta hier een beetje met mijn handen in het haar en kom niet verder. Ho'ja ik heb geen manual en kan deze fout niet vinden via het internet bij HP. Wie heeft hier de oplossing Met vriendelijke groet, Jan Brugge jbrugge@home.nl
Link naar reactie
Ik heb hier de IIIP, een nog ouder bonk antiek. Maar print nog steeds geweldig. Wat mijn manual aangeeft bij dat nummer: ----------------- melding: 22 FOUT beschrijving: Er worden te veel gegevens naar de printer gestuurd terwijl hij bezig is. De software heeft hier geen rekening mee gehouden. Aanbevolen handeling: Controleer of de printer en de software goed kunnen communiceren. Houd [Alt] ingedrukt en druk op [Doorgaan] om het printen te hervatten. Controleer of u de juiste interface-kabel hebt. Als de fout blijft optreden, is service nodig. ------------------ Zou zelf eens een andere kabel proberen, drivers opnieuw installeren, poortinstellingen controleren (windows en printer).
Link naar reactie
Misschien dit : http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/Document.jsp?objectID=bpl03587&locale=en_US&taskId=8413&taskName=troubleshoot+a+problem&prodSeriesId=25485&prodTypeId=18972&prodSeriesName=hp+LaserJet+4p%2Fmp+printer+series&docId=35091 en hier nog een link, dit is een lange pagina ongeveer halverwege staat melding 22 met een aanta mogelijke oplossingen http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/Document.jsp?objectID=bpl04079&locale=en_US&taskId=8413&taskName=troubleshoot+a+problem&prodSeriesId=25485&prodTypeId=18972&prodSeriesName=hp+LaserJet+4p%2Fmp+printer+series&docId=32180 Peter
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...