Ga naar inhoud

Game pc wat raden jullie aan


Aanbevolen berichten

Heb voor de gein even een verglijkbaar systeem samengesteld bij www.eynstein.nl [color=darkred:cc05661cc5]Assemblage Basis 34.50 Thermal Take Volcano 7+ 34.50 AMD Athlon Thorougbred 2200+ (1.8Ghz) 200.28 Asus A7V333 zonder raid 126.00 PC2700 512Mb DDR 333 188.95 Western Digital 80Gb JB 7200rpm 149.17 Creative Labs SB Audigy SB0092+SB1394 firewire 89.37 Leadtek WinFast A250 ULTRA TD 348.98 Lite On Zwarte DVD rom 16 speed 63.00 Teac CD-W540E 40x12x48x ide rewriter 81.16 Samsung Diskdrive 1.44mb 3.5 inch Zwart 17.00 Antec SX1035 BII Black Edition tower (350 watt voeding) 149.00 Microsoft Windows XP Professional NL 202.85 Iiyama HM703UT Vision Master Pro 413 317.41 Totaal te betalen (incl. BTW) 1977.46 euro [/color:cc05661cc5] excl verzendkosten persoonlijk ben ik niet zo weg van Asus en zou ik voor Soltek gaan oid. net zo goed en goedkoper (Soltek 75DRV-5 met Via KT333 chipset = 114.00) en ik zou mijn cpu laten unlocken (15 euro) De koeler welke ik gekozen heb is volgens een recente test in het HWI blad erg goed, heeft 3 standen. Liteon Branders leveren ze niet, dus ik heb een andere zeer goede genomen, een TEAC 40x (heb zelf zeer goede ervaringen met de 24x teac, zie review op www.cdrlabs.com ) Deze kast is zeer goed, Antec is goed en ze gebruiken goede voedingen, maar ze hebben daar nog veel meer kasten. and last but not least ik zou gaan voor de Hercules 3D Prophet 9700 Pro 128mb voor 459.00 ipv de Ti-4600 Is die 100 euro meer zeker weten waard.
Link naar reactie
  • Reacties 59
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[quote:a6c69d1f7e="turbulence"]heb net even op de site van paradigit gekeken, en zie in jouw linkje dat ze voor een 2100 in een systeem 130 euro rekenen, das 69 euro goedkoper als de processor los. een 2200 kost bij hun 249 euro.... dus je zult iets duurder uitzijn, alleen heb je dan wel een betere en snellere cpu dan die 2100[/quote:a6c69d1f7e] Als je op zijn lijst kijkt zie je wel meer rare prijzen, ik denk dat het meer prijzen zijn tov een standaard systeem ofzo.
Link naar reactie
[quote:c7978ef814="hjs"][quote:c7978ef814="turbulence"]heb net even op de site van paradigit gekeken, en zie in jouw linkje dat ze voor een 2100 in een systeem 130 euro rekenen, das 69 euro goedkoper als de processor los. een 2200 kost bij hun 249 euro.... dus je zult iets duurder uitzijn, alleen heb je dan wel een betere en snellere cpu dan die 2100[/quote:c7978ef814] Als je op zijn lijst kijkt zie je wel meer rare prijzen, ik denk dat het meer prijzen zijn tov een standaard systeem ofzo.[/quote:c7978ef814]\ jah zo iets dacht ik ook al.. leuk systeempje heb je gemaakt, alleen die cooler, das wel een monster hoor... heb die test ook gelezen, en hij kwam wel als de beste uit de bus, maar is wel een klein herrieschoppertje hoor, maar goed daar zijn de koelprestaties ook weer naar.. heb zelf de gewone volcano 7 gehad, zonder switch, maar met warme dagen, lijkt het haast net of ie opstijgt. maar icm met een paar casefans gaat de temp wel lager, en zal hij ook minder toeren maken, en minder lawaai maken
Link naar reactie
Je hebt gelijk wat die koeler betreft maar hij heeft 3 standen en stand 1 en 2 maakt hij veel minder herrie (maar koelt hij ook minder) Een standaard Coolermaster hebben ze ook, maar daar stond dit bij [color=darkred:6d2902d631]Coolermaster CP5-7JD1B-OL Deze nieuwe koeler is geschikt voor AMD CPU's met socket A. Speed: tot en met XP2600. Deze uitvoering is echt low noise! LET OP: Deze koeler past helaas niet op het [b:6d2902d631]ASUS bord[/b:6d2902d631] omwille van het feit dat ASUS een socket gebruikt waarvan de bevestigingslipjes te dicht boven het bord zijn geplaatst. [/color:6d2902d631] In die antec kasten al zitten 2 8x8 cm smart fans (low noise) aanwezig :D
Link naar reactie
De Zalmann welke eynstein heeft voor de AXP was niet getest geloof ik, alleen waaiers. Tja, het is jammer dat Eynstein niet een Thermalright SLK-800 HS heeft die is minder duur dan de alpha en swiftechs dacht ik en net zo goed. Maar ja dat zijn allemaal koelers voor extreem overklok werk. Voor huis tuin en keuken gebruik overbodig, voldoet de 7+ op zijn laagste stand volgens mij prima.
Link naar reactie
Die prijzen op paradigit zijn idd meerprijzen. Voor een game-pc wil ik iig >10.000 ounten halen in 3d-mark (op mijn huidige pc haal ik iets van 350 :oops: ) en mijn budget is max EUR 2000. Liefst koop ik hem in de buurt van Arnhem. Maar wat jullie hier allemaal posten is ook gaaf, dus ik zal eens kijken wat ik ermee zal gaan doen. 1 maar: ik kan hem (waarschijnlijk) pas eind oktober kopen. ja, ja ik weet het. er zijn dan al lang andere onderdelen en prijzen, maar ja. Pech gehad. :) Ik bou hem btw wel zelf.
Link naar reactie
[quote:cb0b063390="Cmdr Chakotay"]Die prijzen op paradigit zijn idd meerprijzen. Voor een game-pc wil ik iig >10.000 ounten halen in 3d-mark (op mijn huidige pc haal ik iets van 350 :oops: ) en mijn budget is max EUR 2000. Liefst koop ik hem in de buurt van Arnhem. Maar wat jullie hier allemaal posten is ook gaaf, dus ik zal eens kijken wat ik ermee zal gaan doen. 1 maar: ik kan hem (waarschijnlijk) pas eind oktober kopen. ja, ja ik weet het. er zijn dan al lang andere onderdelen en prijzen, maar ja. Pech gehad. :) Ik bou hem btw wel zelf.[/quote:cb0b063390] Eynstein is zonder meer gewoon een zeer goede winkel. Laten assambleren heeft natuurlijk zo zijn voordelen, ze testen hem namelijk ook en dat kan een hoop ellende schelen. Maar je moet gewoon eind oktober bij verschillende winkels een pc samen stellen en kijken wat je het beste aanstaat.
Link naar reactie
[quote:bed0c2c516="Cmdr Chakotay"]You got a point there... :o Ik zal wel eens op Eynstein.nl kijken en wat samenstellen.[/quote:bed0c2c516] Als ik de gasten van eynstein een beetje ken, is het wel mogelijk om het moederbord met cpu en koeler in de kast aangeleverd te krijgen. Dat je de rest dan zelf doet, alleen ja, dan is het echte werk natuurlijk wel al gedaan. De koeler op de cpu moet gewoon mogelijk zijn, voorzichtig werken en goed weten wat je doet. Maar aan de andere kant, een foutje en dag cpu (en geen garantie !)
Link naar reactie
[quote:179e5d6f82="hjs"][quote:179e5d6f82="Cmdr Chakotay"]You got a point there... :o Ik zal wel eens op Eynstein.nl kijken en wat samenstellen.[/quote:179e5d6f82] Als ik de gasten van eynstein een beetje ken, is het wel mogelijk om het moederbord met cpu en koeler in de kast aangeleverd te krijgen. Dat je de rest dan zelf doet, alleen ja, dan is het echte werk natuurlijk wel al gedaan. De koeler op de cpu moet gewoon mogelijk zijn, voorzichtig werken en goed weten wat je doet. Maar aan de andere kant, een foutje en dag cpu (en geen garantie !)[/quote:179e5d6f82] tenzij je een grote cooler aanschaft, zoals de volcano 7+ die je eerder aangaf, dan plaatsen ze hem niet, omdat er anders beschadigingen kunnen optreden...
Link naar reactie
[quote:2791944f44="turbulence"] tenzij je een grote cooler aanschaft, zoals de volcano 7+ die je eerder aangaf, dan plaatsen ze hem niet, omdat er anders beschadigingen kunnen optreden...[/quote:2791944f44] Ja, dat stond er wel altijd, maar ik zag het nu niet staan. Nog ff kijken http://www.eynstein.nl/a/2196.html [color=darkred:2791944f44]Zware cpu koeler van Thermal Take. Geschikt voor AMD cpu's (2600+)en geschikt voor P4 S478 cpu's tot 3.0GHz! Deze koeler is van koper. Hij wordt geleverd met scahkelaar om het toerental te schakelen (low/medium/high speed). Airflow 49cfm bij 6000rpm en 47dB. In de Medium stand: 4800rpm 35dB en Low stand 3000 bij 24dB. Nadeel: Moeilijk te plaatsen, zie dit artikel ... Zie ook ons vergelijk: hier .[/color:2791944f44] Het staat er dus niet meer ???
Link naar reactie
Hmm, nee ik zie het nu ook.. wel vreemd, want ik zie veel shops die dit nog wel aangeven; exile: Deze koeler kan NIET op het moederbord worden aangesloten maar moet direct aan de voeding. Deze koeleris ZEER zwaar en kan niet gemonteerd worden op een systeem dat verstuurd moet worden!! Besteld u een systeem met deze koeler dan wordt deze los erbij geleverd! Ook het verplaatsen van het systeem moet voorzichtig gebeuren.
Link naar reactie
  • 1 maand later...
[quote:b2d49b830b="hjs"]persoonlijk ben ik niet zo weg van Asus en zou ik voor Soltek gaan oid. net zo goed en goedkoper (Soltek 75DRV-5 met Via KT333 chipset = 114.00) en ik zou mijn cpu laten unlocken (15 euro) De koeler welke ik gekozen heb is volgens een recente test in het HWI blad erg goed, heeft 3 standen. [/quote:b2d49b830b] Als je hem laat unlocken wil je oc'en, daar leent de soltek zich niet erg voor. Verder een zeer stabiel en snel mobo.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...