Ga naar inhoud

Game pc wat raden jullie aan


Aanbevolen berichten

//The One Hoe kom je er bij dat de Geforce 4 beter is in Office en zo? ik merk totaal geen verschil. gaat allebei even vloeiend in office wat de driver betreft als je de Catalsit 2.3 6166 drivers had gebruikt dan had je totaal geen problemen gehad. Ik hoop dat je beide kaarten in je eigen pc heb getest, dan kan je veel beter oordelen. Heb je de kaarten ook beiden getest op hoge resoluties? en met Aniso thropische filtering? en met Anti-alaising. Als je dat had gedaan dan zag je dat hij in oude games. zoals Quake III en Jedi Kight II en dergelijke ook heer en meester is. Met deze beeld verbeterende funcities is de Radeon 9700 pro in elk spel beter. Ik heb de Ti 4400 ruim een half jaar gehad en er erg veel plezier aan gehad en de Radeon 9700 pro heb ik nu 2 weken in me pc en uitvoerig getest en ik mag wel concluderen dat deze kaart de ti 4400 op ALLE vlakken de ti 4400 verslaat als je echter de radeon 9700 pro niet kan betalen is de Geforce 4 ti 4x00 een erg goed alternatief.
Link naar reactie
  • Reacties 59
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Kijk dit is nog eens topic waar ik iets mee kan. Mensen ik ga binnenkort dit bestellen: Intel P4 2400MHz, 533MHz, 512kB, BOX 238,70 € AOPEN DVD-1648,16xDVD/48xCD,Retail 51,90 € 1.44MB Floppy Mitsumi D359M3 10,40 € AOpen CRW-4048A 40x12x48 Retail 85,90 € 128MB Asus V8440DT, Ti4400, Retail 239,00 € Asus P4B533-E/PA/LAN/F/R, S478, i845E 198,80 € DDR-RAM 512MB, PC266 CL2 Infineon 155,90 € ATX Big Calvin 9401-6bl 350W/CE/PFC 72,80 € 80GB Seagate ST380021A Barracuda IV 122,00 € Montage & Test 39,00 € Totaal: 1214,40 Komt alleen nog ff 25 euro verzendkosten bij. Kijk, het loont om even bij onze oosterburen te shoppen! Alles is ook nog incl. BTW :) Maarreh vraagje: Ik heb PC266 geheugen, wel op Cas2. Ik wilde eigenlijk CAS2 PC333 geheugen maar dat is (Corsair) zo'n 90 euro DUURDER. Dat vind ik te veel en scheelt het nu echt zoveel in snelheid, kijkend naar mijn systeempje?
Link naar reactie
//Cmdr Chakotay met dat systeem kan je zonder over te klokken en met de 40.41 drivers voor je GeForce 4 ti 4600 circa 11000 a 12000 punten halen. leuk systeem voor een leuke prijs //w.roosenburg Dat systeem is een prima Game pc. als je iets meer heb te besteden zou ik er een Radeon 9700 pro in doen. Corsair PC333 cas2 is alleen itteressant als je van plan bent je nieuwe pc eens flink over te klokken. anders heb je er niet veel aan. //=DTA=ZwabberiX Welkom nieuw lid bedankt voor je ontzettend nuttige bijdrage en je onderbouwde advies veel plezier met BF 1942
Link naar reactie
Ondertussen weten we nog steeds het budget niet, behoudens de € 2000 die Jafo verondersteld. En bij mijn weten verschilt dat budget en zijn toepassing per werkgever. Ik zou via een PC prive project via mijn werkgever nimmer een dergelijke game pc kunnen aanschaffen, daar ik gebonden ben aan een vaste leverancier: Dixons. Kom daar maar eens om alle componenten, die onderhand zijn opgesomd in deze topic. Jan K.
Link naar reactie
[quote:d2d53d7d5a="Jank"]Ondertussen weten we nog steeds het budget niet, behoudens de € 2000 die Jafo verondersteld. En bij mijn weten verschilt dat budget en zijn toepassing per werkgever. Ik zou via een PC prive project via mijn werkgever nimmer een dergelijke game pc kunnen aanschaffen, daar ik gebonden ben aan een vaste leverancier: Dixons. Kom daar maar eens om alle componenten, die onderhand zijn opgesomd in deze topic. Jan K.[/quote:d2d53d7d5a] Ik heb medelijden bij je. :o :cry: Dixons, hoe verzinnen ze het, kun je niet dit jaar niet kopen en zorgen dat je volgend jaar in de pc-prive commisie zit?
Link naar reactie
Chakotay een paar opmerkingen: ik zou niet gaan voor de 2100+, neem of een 1900+ of een 2200+, de 2100+ is de laatste van zijn serie en wordt warm Koop een goede kast met een redelijk zware voeding, minimaal 350 watt. Liteon DVD 16x is sneller, zeker qua DAE Liteon brander is ook beter (LG is ook een goed merk, liteon net ff beter) Western digital hd met 8mb cache is sneller
Link naar reactie
[quote:d7db227429]//w.roosenburg Dat systeem is een prima Game pc. als je iets meer heb te besteden zou ik er een Radeon 9700 pro in doen. Corsair PC333 cas2 is alleen itteressant als je van plan bent je nieuwe pc eens flink over te klokken. anders heb je er niet veel aan. [/quote:d7db227429] Mmmm ik zal het eens overwegen. Maar kan ik er nu beter PC333 Cas2,5 in doe of PC266 Cas2???
Link naar reactie
[quote:d462aa8a1d="w.roosenburg"][quote:d462aa8a1d]//w.roosenburg Dat systeem is een prima Game pc. als je iets meer heb te besteden zou ik er een Radeon 9700 pro in doen. Corsair PC333 cas2 is alleen itteressant als je van plan bent je nieuwe pc eens flink over te klokken. anders heb je er niet veel aan. [/quote:d462aa8a1d] Mmmm ik zal het eens overwegen. Maar kan ik er nu beter PC333 Cas2,5 in doe of PC266 Cas2???[/quote:d462aa8a1d] pc 333 cas 2.5 heb je alleen wat aan als je ook 333fsb draait. dan is dit sneller dan pc266 cas 2
Link naar reactie
[quote:3de2bdffe6="hjs"]Chakotay een paar opmerkingen: ik zou niet gaan voor de 2100+, neem of een 1900+ of een 2200+, de 2100+ is de laatste van zijn serie en wordt warm Koop een goede kast met een redelijk zware voeding, minimaal 350 watt. Liteon DVD 16x is sneller, zeker qua DAE Liteon brander is ook beter (LG is ook een goed merk, liteon net ff beter) Western digital hd met 8mb cache is sneller[/quote:3de2bdffe6] Ook ff een opmerking: :) Niet alles wat je hier opnoemt, stond in de prijslijst. Kan natuurlijk altijd besteld worden... En stel dat ik al deze wijziginegen zou doorvoeren (ik ga dan voor de AMD 2200+, hoeveel MHz is dat eigenlijk?), hoeveel duurder ben ik dan uit dan mijn huidige 1985 EUR?
Link naar reactie
ehh, ik zal eens kijken bij een andere winkel hoeveel die dingen ongeveer duurder zijn, kast kan ik niet beoordelen De 2200+ is ong 40 euro duurder maar koop niet de boxed versie, de standaard cooler op een XP is niet zo bijzonder. Denk dat Liteon niet of nauwelijks duurder is dan LG. De WD 80gb is 10 euro duurder dan een matrox 80gb (tenminste als ik bij die ene winkel kijk)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...