Ga naar inhoud

Voeding sterk genoeg?


Aanbevolen berichten

Hangt er vanaf wat de onderdelen precies zijn. Snellere processoren trekken meer stroom. Geforce 4 kaarten zijn ook stroomvreters. 300W is meestal wel genoeg, je voeding zal niet doorbranden. Maar voor de stabiliteit van het systeem kan het nodig zijn een zwaardere voeding te nemen. Overigens zegt dit niet alles, ook het aantal Watts en de stabiliteit per voltage heeft - soms grote - invloed. Geef even aan wat er precies in je systeem zit, merk en type, ook van de voeding.
Link naar reactie
[quote:f0f9db704d="Johan Stokking"]Jah maar hij weet niet zeker of het kan met de stroom. Straks viktie door ofzo, als je daar nix van af weet dan vraag je dat toch ff op het forum? :P ideetje he![/quote:f0f9db704d] Ja nu heb ik nog steeds geen duidelijk advies hahaha :lol: kan het nou wel of liever niet en welke voeding raadde jullie me dan aan. :P
Link naar reactie
[quote:ac3b743855="Marcel v W"]Hij zal niet doorbranden als hij te weinig stroom krijgt! Voor jouw systeem raad ik toch een 350w voeding aan om een beetje marge te hebben.[/quote:ac3b743855] met te weinig Watt zullen de apparaten niet starten of langzaam draaien. Je moet het effect vergelijken met een fietslamp, als je snel fietst zal de lamp feller branden omdat er meer Watt in gaat. dus als je langzaam fietst zal het lampje niet gaan branden of heel flauw. Is dit een beetje een duidelijk voorbeeld? :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...