Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

[quote:f67bdca279="DarkScribe"]Eigenlijk wel, ik heb hier een interpret servertje staan die ook regelmatig dienst doet als surfdoosje voor visite en ok als extra speeldoosje voor een mini lan party (drie computers). Het is slechts een PII 350 tegen een XP1700 en een XP 2000. Dus ik wilde dat doosje ook upgraden met een XP processor.[/quote:f67bdca279] Dan doe je daar toch een XP in. De HD is 40 GB en dus al lekker snel. Van 5400 naar 7200 rpm brengt geen wereldwonderen.
Link naar reactie
Als ik het goed begrijp moet je keizen tussen een nieuwe mobo icl. XP proc. of een HD 7200 ata 100/133! Als je huidige mobo geen ata133 ondersteund heb je zoweizo heel weinig snelheid winst uit een nieuwe HD. Koop een goedkoop mobotje dat ook SDRAM draait en een XP proc. daar haal je veel meer uit dan een nieuwe HD. elite group en ASUS (A7S333)maken goedkoope bordjes voor onder de 100 euro. Let er wel op dat het je huidige ram ondersteund, er zijn trouwens ook geodkope combi-ram bordjes die zowel ddr als sdram ondersteunen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...