Ga naar inhoud

Kaarten installeren


Aanbevolen berichten

Hou de volgorde van Stefl maar aan. DUs de netwerkkaarten als eerste. ALs je ook een SCSI kaart mocht aanschaffen dan moet die altijd de eerste zijn (sowieso als je een HD) eraan hebt. SOundblaster in elk geval niet in de laatste plaatsen De rest zou niet zozeer mogen uitmaken. Als je com1, com2, lpt1 niet gebruikt, dan moet je ze diablen in jebios. Dan heb je wat extra irq vrij 8)
Link naar reactie
[quote:d93c02909b="Bosje"]Hou de volgorde van Stefl maar aan. DUs de netwerkkaarten als eerste. ALs je ook een SCSI kaart mocht aanschaffen dan moet die altijd de eerste zijn (sowieso als je een HD) eraan hebt. SOundblaster in elk geval niet in de laatste plaatsen De rest zou niet zozeer mogen uitmaken. Als je com1, com2, lpt1 niet gebruikt, dan moet je ze diablen in jebios. Dan heb je wat extra irq vrij 8)[/quote:d93c02909b] Waarom zou je je soundcard niet als laatste plaatsen? Ik meende dat juist dat je geluidskaart zo ver mogelijk van je videokaart afmoest of sla ik nu de plank mis?
Link naar reactie
SOundcard, ik bedoel specifiek soundblaster. Van 2 pc zeer fanatieke pc hobbyisten begrepen dat als ie op de laatste zit hij wel eens brom kan veroorzaken. Bij een PII-celeron (nu als router-server in gebruik) had ik het probleem dat ik brom kreeg, en heb hem toen op hun advies verplaatst en weg was de brom. Het is dus geen wet maar een praktijervaring.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...