Ga naar inhoud

Op zoek: CDbrander voor MAC, extern


Aanbevolen berichten

Hoi, Voor m'n vriendin (zit nu naast me) zoeken we een CD-brander voor haar MAC. Ze heeft een Power G4 en wat ik zo weet is: - Mac heeft geen floppy-drive - heeft 1x 5,25 Inch bay waar nu een DVD/CD speler inzit - ze heeft USB en firewire-aansluiting - Vandaar ook de vraag naar een externe brander voor MAC, denk het beste via USB of niet ? Vragen: - welk merk past het best. Ik vind de Lite-On zoals iedereen trouwens, erg goed maar weet niet of Lite-On dit levert en waar te bestellen via Internet, dit levert voor MAC. Alvast bedankt. Groet, A.
Link naar reactie
[i:feeb75a449]Firewire is also plug-and-play and offers much faster transfer rates than USB. Firewire interfaces come standard on newer model Macintosh computers and should be your preferred choice if it's available to you.[/i:feeb75a449] Lijkt me duidelijk, firewire is beter. Bij http://www.machouse.nl/ hebben ze er een paar. Voor Apple Mac vragen is dit mogelijk niet de beste plek. Ik ben op dit gebied niet deskundig, heel veel deskundigheid zal je hier waarschijnlijk ook niet aantreffen. Mogelijk levert deze vraag op een Apple forum veel meer bruikbare info op.
Link naar reactie
Of ze op een mac werken weet ik niet. Ik weet alleen dat ze er zijn, zowel op usb als firewire, en dat ze tegenwoordig ook behoorlijk snel zijn. Mac hangt meer af van software dan van hardware denk ik. Beide zijn open standaards. Denk dat je beter de sites van de diverse fabrikanten kunt afgaan, en kijken wat zij over Mac te zeggen hebben.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...