Ga naar inhoud

PC kopen?


Aanbevolen berichten

allereerst, past dit niet echt in de games thread, maar toe maar.. vertel eens wat er dan allemaal inzit; dus de hardware samenstelling... ik vindt 1000 E voor een computer nog al wat, als je een beetje handig bent met computers kun je beter de onderdelen los kopen, kijk hier maar eens voor een onafhankelijke prijsvergelijking: [url=http://www.tweakers.net/pricewatch]pricewatch[/url]
Link naar reactie
[quote:0ef22cc619="FeikoR."]Ik kan een pc kopen van 1034 euro en het is best wel een goed ding. Maar is het verstandig om in deze tijd van een slechte economie zo`n aankoop te doen??????[/quote:0ef22cc619] We zijn natuurlijk geen economen die weten of een aakoop als deze op dit moment verantwoord is, we kunnen alleen zeggen of je waar voor je geld krijgt, dus post ff de specs van het systeem...
Link naar reactie
De amd is wel aardig aleen kan je voor een paar euro meer ook een 2200 krijgen. De gf4 is natuurlijk niet echt een gf4 als je snapt wat ik bedoel. Wel je een ti-4400 dan ben je al snel zo'n 1300 kwijt. Maar als je geen problemen hebt met een wat matige 3d kaart dan is dit een leuke pc. (Voor die prijs moet er natuurlijk wel monitor, muis, cd-rom/dvd enzo bij zitten)
Link naar reactie
[quote:eee4daf3a3="FeikoR."]Ik kan een pc kopen van 1034 euro en het is best wel een goed ding. Maar is het verstandig om in deze tijd van een slechte economie zo`n aankoop te doen??????[/quote:eee4daf3a3] *eh* je weet toch zelf wel het beste hoeveel geld je hebt en of je je zo'n 'grote' aankoop kunt veroorloven ? // sdk : Ik zou wel eens willen weten waar die GeForce voor 1300 Euro te koop is ... de snelste/duurste is iets van € 400 (terwijl de nog veel snellere Ati R9700 maar een paar tientjes duurder is). Een goedkope snelle kaart zou m.i. een Ati R8500 zijn ...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...