Ga naar inhoud

help nodig HP 7500 i PROBLEEM :(


Aanbevolen berichten

ik heb een vraagje ik heb een cd brander van hp-7500i (2*2*24). laatste tijd mislukken al mijn cds die ik wil branden van rond de 700 mb. zoals bv ik wil 694 mb branden op een 700 mb cd dan lukt het niet meer. vroeger deed hij het perfect. ik heb al zoveel cds verspild. terwijl ik wel cds kan branden van rond de 650 mb op 700 mb cds. ik heb cdr van verschillende merken geprobeerd maar overal lukt het niet goed. weet iemand wat er aan de hand is ook wil ik vragen wat voor programma ik moet gebruiken om 800 mb cds te branen want ik heb die cds gekocht maar als ik hem in mijn writer zet zegt hij van cd is al beschreven. alvast bedankt voor uw tijd
Link naar reactie
HP ondersteunde ten tijde van deze brander nog geen 700 MB CD-R's. Uit de handleiding van mijn oude HP8250i (heb nu een Lite-On 40125S! [i:bddbba0b63]HP ondersteunt de nieuwe audio-CD's van 80 minuten momenteel niet, hoewel deze met de HP CD-Writer Plus en de bijgesloten software wel kunnen worden gebruikt. Het productieproces voor CD-R schijven van 80 minuten is bijzonder ingewikkeld en de schijven die daar het resultaat van zijn voldoen momenteel niet aan de HP-standaarden voor een volledige betrouwbaarheid.[/i:bddbba0b63] Pas na een firmware upgrade die van m'n brander een 8x HP9100 maakte kon ik 80 minuten CD's branden. Advies: koop een Lite-On, prima prijs/kwaliteit verhouding!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...