Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Je ziet tegenwoordig overal waar je kijkt van die sms diensten die als je er gebruik van maakt 0.50 eurocent of iets dergelijks per sms kost. Wat voor apparatuur gebruikt men hiervoor en is zoiets moeilijk op te zetten ? Waar kan ik meer informatie over dit onderwerp vinden ? Ik ben namelijk van plan om ook zo'n service op te zetten. Bij voorbaat dank
Link naar reactie
[quote:039d54798f="turbulence"]maar hoe moet je dan aan die nummers komen? ik neem aan dat de telefoonmaatschappij deze niet zomaar vrij mag geven, zou een soort inbreuk op je privacy recht zijn??[/quote:039d54798f] Het gaat ook niet om het nummer van willekeurige particulieren maar om het nummer van de desbetreffende sms-dienst (iets als: sms 'AAN' naar 12345 en je krijgt elke dag een mop voor 0,50 euro) Voor een dergelijk nummer moet je een contract met bijv. KPN hebben. Zij zullen waarschijnlijk ook de aparatuur wel kunnen verstrekken voor een leuk aandeel van die 0,50 euro
Link naar reactie
ow, die onzin.... jah, als je graag geld kwijt wilt zijn, moet je je daar eens voor de gein op abbonneren. kom je soms haast nooit meer van af... een vriend van mij heeft voor de gein eens iets met sex gedaan, en krijgt nu telkens een smsje met pittige verhaaltjes, alleen komt ie er nier meer van af... maar zoals je al zegt, de provider wil natuurlijk ook een geddelte van die winst opstrijken, en er zijn meer als KPN, dus ik denk dat je op het einde haast geen winst over houdt... ik neem aan dat dit als particulier haast niet te doen is, stort je jezelf hier helemaal op, en steek je er een boel cash in, dan kan het maybe rendabel zijn, maar ik reken er niet op
Link naar reactie
Ja maar als particulier is toch heel wat anders dan bijvoorbeeld een commerciele zender als yorin. Bijvoorbeeld bij big brother daar kijken best veel mensen naar en mensen vinden het helemaal geweldig als hun smsje in het beeld komen op de tv, je moet tegenwoordig wel met een hele goede sms service komen wil het een beetje interesant zijn om je geld er in te investeren.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...