Ga naar inhoud

rounded ATA-kabels?


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik ben bezig met het samen stellen van een nieuw systeem en ben nu aangekomen op de bekabeling voor de IDE. Ik ben van plan om van die ronde kabels te kopen voor de IDE verbindingen alleen zit ik met een aantal vragen. Vraag 1 Zijn er ronde kabels die Ultra ATA / 133 RAID ondersteunen, dus 80-Conductor kabels? Zo ja, in welke lengtes zijn deze te koop en welk merk zijn deze dan? Question 2 Zijn er ook van deze ronde kabels met 3 aansluitingen hebben? Question 3 Is er ergens een review wat gewone platte kabels met de ronde kabels vergelijkt met betrekking op prestaties van het systeem? Groeten Muskusrat
Link naar reactie
1. Ja. Heb ze vanmiddag nog in 45 en 90 cm lengten gezien. 2. Je kunt aan een ide poort twee apparaten aansluiten, drie aansluitingen is zinloos. Er zijn er wel met een enkele aansluiting. 3. Heb ik wel eens gezien, weet zo geen url. Prestaties zijn identiek. Ronde kabels blokkeren de luchtstroom minder, dus krijg je minder snel last van warmtegerelateerde problemen.
Link naar reactie
[quote:694526c86f="gerben"]1. Ja. Heb ze vanmiddag nog in 45 en 90 cm lengten gezien. 2. Je kunt aan een ide poort twee apparaten aansluiten, drie aansluitingen is zinloos. Er zijn er wel met een enkele aansluiting. 3. Heb ik wel eens gezien, weet zo geen url. Prestaties zijn identiek. Ronde kabels blokkeren de luchtstroom minder, dus krijg je minder snel last van warmtegerelateerde problemen.[/quote:694526c86f]Heeft u toevallig enig idee waar z'n Ultra ATA / 133 RAID ondersteunen, dus 80-Conductor kabels te koop is dan? En met 3 aansluitingen bedoelde ik twee annsluitingen voor harde schijven en 1 voor op de Ultra ATA controller.
Link naar reactie
[quote:b82e077c83="Muskusrat"]Hallo, Ik ben bezig met het samen stellen van een nieuw systeem en ben nu aangekomen op de bekabeling voor de IDE. Ik ben van plan om van die ronde kabels te kopen voor de IDE verbindingen alleen zit ik met een aantal vragen. Vraag 1 Zijn er ronde kabels die Ultra ATA / 133 RAID ondersteunen, dus 80-Conductor kabels? Zo ja, in welke lengtes zijn deze te koop en welk merk zijn deze dan? Question 2 Zijn er ook van deze ronde kabels met 3 aansluitingen hebben? Question 3 Is er ergens een review wat gewone platte kabels met de ronde kabels vergelijkt met betrekking op prestaties van het systeem? Groeten Muskusrat[/quote:b82e077c83] Hoi Muskusrat, Iedere goede computerzaak moet ze in ieder geval voor je kunnen bestellen. De prijs is nog niet echt gunstig op dit moment. Ik zou nog ff wachten als ik jou was, tenzij geld geen rol speelt! 8) Suc6 Boge
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...