Ga naar inhoud

doen of niet doen


Aanbevolen berichten

een oom van mij vroeg om advies. of het goedkoop was om deze computer te kopen. het gaat om een 2jaar oude pentium II 300 met een 10 gb HD 128 mb ram (video kaart zal wel gewoon standaard zijn denk ik) zonder monitor muis, toetsenbord, cdrom, cdrombrander, zonder modem (de laatste 3 zijn door de man er zelf uitgehaald) en het ram geheugen was net nieuw zij hij (hoe nieuw weet ik niet) hij wou hier 225 euro voor hebben (omgerekent naar gulden bijna 500 piek) ik vond dit best veel en rade dit af. doen of niet doen?
Link naar reactie
nee dat zou ik niet doen...!!! Als al die andere spullen (monitor enz.) er nou bij zouden zitten kun je het nog overwegen, maar zo is het wel erg weinig wat je krijgt. Het is zo geen complete pc. Je zou er nog een monitor, muis, toetsenbord, cd-rom en evt modem bij moeten kopen om het compleet te maken... Best kans dat 'ie ouder is dan 2 jaar want ik vraag me af of je in 2000 nog een PII 300 kon kopen :roll: Voor evt vergelijkingsmateriaal of wellicht leuke koopjes kun je ook kijken in het Vraag&Aanbod forum...
Link naar reactie
Belachelijk. Veel te veel voor zo'n oud en traag, en vooral incompleet systeem. Reken maar even uit wat je alleen al kwijt bent als je hier, zelfs tweedehands, nog een monitor, muis, toetsenbord, cd-romspeler en modem bij moet kopen. Zelfs met al die onderdelen zou een dergelijk systeem niet meer dan 200 euro mogen kosten. Opzouten die kerel. Afzetterij.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...