Ga naar inhoud

Cd's branden lukt niet meer


Aanbevolen berichten

Ik zal het zo goed mogelijk proberen uit te leggen. Cd's branden ging altijd goed. Ik heb Windows XP home edition en ik brand met behulp van Nero. En ik heb een ingebouwde cd rewriteble, high speed van liteonit, dat is tenminste wat er op het schuifklepje staat. Sinds een paar dagen geeft hij aan dat de cd branden is mislukt, als ik dus een cd wil branden. Mijn lege cd is dan nog steeds leeg. Ik heb het al met verschillende cd's geprobeerd, omdat ik eerst dacht dat het aan de cd lag, maar dat helpt ook niet. Ook is het zo dat mijn schuifje steeds weer open gaat. Dus ik doe hem dicht, terwijl er geen cd meer inzit, dan gaat hij werken alsof er wel een cd inzit en dan gaat het schuifje weer open. Pas als ik mijn computer helemaal afsluit en daarna weer opstart en tijdens het afsluiten gauw het schuifje dicht doe, dan blijft hij dicht. Maar nu durf ik hem niet meer te openen, want dan begint het hele ritueel weer opnieuw. Wie weet wat er aan de hand is en wat ik eraan kan doen? Ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel, het is een beetje moeilijk uit te leggen, vind ik. Alvast bedankt!! Esther
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...