Ga naar inhoud

HP printer probleem


Aanbevolen berichten

Ik had eerst een HP deskjet 970 CXI. Dit is een printer met achterop een z.g.n duplex module om dubblezijdig te kunnen printen. Nu heb ik een PCS750 HP printer,scanner alles in een. In principe past de duplex module achterop de nieuwe printer. Alles is hiervoor aanwezig, echter de drivers van de PCS750 HP printer ondersteunen het gebruik van de duplex module niet. Volgens HP zal dit ook niet komen. Raar dat HP wel de mogelijkheid, kenners weten wel wat ik bedoel, inbouwd maar niet de ondersteuning hiervoor. Mijn vraag is dan ook of iemand dit probleem kent en er zelf een oplossing voor verzonnen heeft. Alvast bedankt
Link naar reactie
Waaruit trek je de conclusie dat ie is voorbereid ? Staat dat in het boekje ? In principe past de module op de printer, nou en ? Bij HP weet je nooit, op het werk gezien : Inktpatroon DJ815C past in principe in een DJ840C. Stoppen ze het erin, werkt dus niet en resultaat inktpatroon niet meer te gebuiken ook niet in een 815C. Zou toch uitkijken wat je aan het doen bent, je weet maar nooit
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...