Ga naar inhoud

error code f4d41436-bij het afspelen via powerdvd3.0 van dvd


Aanbevolen berichten

Ik werk met pII300-win/me nl-196sdram geheugen-grafische kaart geforce 2 mx 400 v dualview met tvout van Aopen 64 mb agp. liteon dvd player 18-en liteon brander 40x12x48x. ik krijg volgende fout code -bij het afspelen van een de orignele dvd van doctor dolittle 2(en enkel alleen bij deze dvd andere dvdfilms spelen wel zonder foutmelding )Ik krijg in het programma powerdvd3.0-foutcode [color=#][color=red:7c99cde9d0]f4d41436-"[/color:7c99cde9d0][/color]the tv out port of your tv display card is not working properly this copy protected disc cannot be played when the tv out port is bein utilised-we suggest you update your video drivers to the latest version" Ik heb dan de laatste voor win/me driver voor mijn grafische kaart gforce2 mx 400 v(driver 30.82 win9x)gedownload en geinstalleerd. maar ik kan dr dolittle dvd niet afspelen.kan er mij iemand helpen aub ? Ik bezit namelijk geen vast dvd toestel/ik speel steeds mijn dvd af via mijn pc en tvout (tv)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...