Ga naar inhoud

Plextor 40 x USB 2 brander problemen.


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, Ik heb net een USB2 brander van Plextor gekocht ( PX-W4012TU ) echter van de 15 cd's zijn er al 5 mislukt. dit is wel erg veel, sinds ik met mn oude Plextor 12 X SCSI nooit mislukte cd's heb. Hebben meer mensen hier problemen mee ? Ik draai onder win2K en de USB2 driver staat geinstalleerd. Ik gebruik Arita cd's. Die hebben het altijd goed gedaan, en doen het nog steeds goed op de oude brander. ik krijg fouteldingen als : can't fixate ending ( of zoiets ), en de cd komt niet door Nero's verificatie heen. weet iemand of hier iets aan te doen valt, of is de brander gewoon niet goed ?
Link naar reactie
ja, ik heb het MSI K7T266 Pro 2 moederbord, met op het moederbord 3 aansluitingen voor USB. 1x een USB 1.1, en 2X een USB 2.0 aansluiting ik heb de extra hub die daar op aan gesloten moet worden in alle poorten gebrobeerd 1 ervan moest in de USB 1.1 om 'm backwards compatible te maken. maar op deze manier werkte het niet, want de pc starte iedere 10 minuten automatisch opnieuw op. als de hub alleen in een USB 2.0 poort zat werkte wel alles, en werd de brander ook goed herkent. schrijven op 24 speed ( met 32 speed cd's die niet op 32 speed beschreven kunnen worden :( ) werkte goed, behalve dan af en toe die fouten. Heb nu een nieuwe USB 2.0 driver gevonden van MSI zelf. misschien werkt het daar beter mee.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...