Ga naar inhoud

Intern Geheugen


Aanbevolen berichten

Ik moet intern geheugen hebben nu heb ik een paar vragen erover: vraag1: Op mijn asus moederbord (p4b533-e) gaat uiterlijk pc2100 geheugen is het nuttig om er pc2700 in te prikken? ik heb namelijk contact gehad met informatique die zegt dat die meestal probleemloss werkt maar een enkele keer niet werkt, wie weet hier meer van. vraag2: Ik heb kingston gehuegen gezien 512mb ddr pc2100 met maar liefst cas2 voor 150 euro is dit interesant of moet ik toch voor samsung kiezen met cas2,5, ik denk persoonlijk dat de kingston dat beter is. Vraag3: De p4 processors zijn gelukkig goedkoper geworden door de komst van de 2.6 en 2.8 mhz, ik wil dan de 2,53 mhz met 533 fsb pas deze op mijn moederbord, ik weet naelijk niet tot hoe hoog hij op mijn moederbord kan. Greetz :D
Link naar reactie
1: nuttig is het niet echt, maar het geeft soms wat meer speelruimte met overclocken, of memsettings. (PC2700 cl 2.5 draait makkelijker op cl2 als je hem in PC2100 mode gebruikt bijvoorbeeld) PC2700 is backwards compatible, dus draaien op PC2100 snelheid zou geen probleem moeten zijn. 2: Op dit moment zijn de Samsung PC2700 modules het beste, die lopen met gemak op CL2, vooral in PC2100 stand. Maar Kingston CL2 is ook goed, veel verschil zal het bij jou niet maken denk ik, omdat het geheugen toch maar op 133 MHz loopt. 3: jep, dat past :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...